ForesterGuy
Aktiv medlem
Vänta på paket-tråden! Del. II
mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Jag hade också velat ha titanskruvar, men fick 316L-stål istället, och nu är det för jobbigt att byta...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
marr sa:Jimel sa:Blir snyggt hoppas jag, ja det är bara för utseendet faktiskt ?
Finns det i guld?
Jimel sa:Lite titan här med, och ja väntar på bromsar som titanet ska sitta på också ?
marr sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Jaha.... Marr har smittat dig alltså!! :-O
Smittat? Tycker unge herr Mikipedia har väldigt gott omdöme :)
Jimel sa:marr sa:Jimel sa:Blir snyggt hoppas jag, ja det är bara för utseendet faktiskt ?
Finns det i guld?
Såklart ? https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/192324350072
marr sa:Jimel sa:marr sa:Jimel sa:Blir snyggt hoppas jag, ja det är bara för utseendet faktiskt ?
Finns det i guld?
Såklart ? https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/192324350072
Cool, inte så dyrt heller :D
Funderar på att beställa hem detta också. Dock idiotiskt sammansatt set, då man behöver två st av den där delen i mitten längst ner i bild. Tips, beställ direkt från hemsidan så blir det klart billigare (18 EUR + frakt).Jimel sa:Lite titan här med, och ja väntar på bromsar som titanet ska sitta på också ?
mikipedia_ sa:marr sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Tack marr klart jag har omdöme!
Vernersson sa:mikipedia_ sa:marr sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Haha, ni är båda partiska :-P
Mr anti paypalmikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:marr sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Ge mig ditt paypal konto så kan din bapelsin oxå njuta av titanlättning å riktiga bromsar???
mikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:marr sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Ge mig ditt paypal konto så kan din bapelsin oxå njuta av titanlättning å riktiga bromsar???
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:marr sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Min Bapelsin kommer snart få "riktiga" bromsar (YT'n har redan fått)... Vad gäller lättning satsar jag nog krutet på mig själv istället, tror att det kan ge en större prestandavinst isf *hahaha*
Planerar att ge Bapelsin ett grönt uppgraderingskit för gaffeln dessutom :-D
mikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:marr sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Min Bapelsin kommer snart få "riktiga" bromsar (YT'n har redan fått)... Vad gäller lättning satsar jag nog krutet på mig själv istället, tror att det kan ge en större prestandavinst isf *hahaha*
Skojsigt! Diamant??
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:marr sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Skojsigt! Diamant??
Vi får väl se vad det lider ;-)
marr sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:marr sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Skojsigt! Diamant??
Vi får väl se vad det lider ;-)
Crossmax sa:Funderar på att beställa hem detta också. Dock idiotiskt sammansatt set, då man behöver två st av den där delen i mitten längst ner i bild. Tips, beställ direkt från hemsidan så blir det klart billigare (18 EUR + frakt).Jimel sa:Lite titan här med, och ja väntar på bromsar som titanet ska sitta på också ?
mikipedia_ sa:NickPick sa:Titan till bromsoken..?
Varför inte?
Knappast. Och inget problem heller.NickPick sa:mikipedia_ sa:NickPick sa:Titan till bromsoken..?
Varför inte?
Weight weenies brukar banga det har jag för mig. Det säger en hel del. :D
Inte? Då mindes jag fel.Crossmax sa:Knappast. Och inget problem heller.NickPick sa:mikipedia_ sa:NickPick sa:Titan till bromsoken..?
Varför inte?
NickPick sa:Inte? Då mindes jag fel.Crossmax sa:Knappast. Och inget problem heller.NickPick sa:mikipedia_ sa:NickPick sa:Titan till bromsoken..?
Varför inte?
Jimel sa:NickPick sa:Inte? Då mindes jag fel.Crossmax sa:Knappast. Och inget problem heller.NickPick sa:mikipedia_ sa:NickPick sa:Titan till bromsoken..?
Varför inte?
Kanske tänker på alu?
xyz-saft sa:Jimel sa:NickPick sa:Inte? Då mindes jag fel.Crossmax sa:Knappast. Och inget problem heller.NickPick sa:mikipedia_ sa:NickPick sa:Titan till bromsoken..?
Varför inte?
Kanske tänker på alu?
Eller på skruvarna till skivan?
Nu är denna cirkus över. Jag kontaktade säljaren igen för att begära refund. Men de vill inte ge mig det förrän de fått sina saker tillbaka, vilket iofs är förståeligt. Så jag kontaktade Postnord för att höra var paketet är någonstans. De säger att det är skickat som ett vanligt paket och det finns INGEN spårning på det efter det lämnade landet. Så jag kontaktade eBay, två dagar innan sista datum var för att lösa den här konflikten, det enligt deras gängse rutiner då. Så då fick jag svar att eBay dömer till min fördel i fallet. Jag har fått pengarna tillbaka från eBay!!! Fantastiskt. Har ingen aning om säljaren fått prylarna tillbaka för de svarade inte på senaste mailet jag skickade. Men det skiter jag i nu. Case closed.Sambal Oelek sa:ja, det ska jag göra. Måste bara vänta på svar från PN om var paketet är just nu.JTF sa:Mycket tråkigt!Sambal Oelek sa:Nu äntligen har jag fått ett svar. Det visar sig att UPS har lämnat över till Postnord. Sedan där har jag inte fått någon information om var paketet fanns någonstans. Det har legat hos mitt ombud i över en månad. Men verkar ha blivit returnerat nu!! ...saknar ord!! detta är ju så frustrerande så det finns inte!!Sambal Oelek sa:Sambal Oelek sa:Vad sugigt, jag beställde två grejjer från USA i början av December. Skickas med UPS Mail Innovations (dvs, USPS -> Postnord). Det ena kom fram i mellandagarna. Det andra sitter fortfarande fast i tullen!!! :( tur det inte är något viktigt, men börjar ändå bli väldigt otålig. Har nu kontaktat alla jag kan komma på och ser vad som händer...
UPS säger att jag ska kontakta avsändaren
Avsändaren säger att jag ska kontakta Postnord
Postnord säger att jag ska kontakta avsändaren
Tullverket som paketet ligger hos enligt UPS, säger att jag ska kontakta UPS
det är ju f-n ett skämt
Hoppas du reklamerar den misslyckade leveransen till avsändaren, så kanske det finns en liten möjlighet att Postnord får leveransreklamation, klagomål och ev. ersättningskrav från avsändaren.
Detta hade ju varit en enkel sak om PN's trackingnummer överförts till UPS-systemet där det lämnades över ifrån. Då hade jag sett att det fått ett nytt trackingnummer och kunnat spåra och se när det kommit fram och hämta ut utan avisering.
Jaja, whatever. Köpte från eBay, de är väl bra på att hantera reklamationer. Sedan blir det en fight eBay vs Säljaren där det rimligtvis borde hamna hos PN i slutändan.
CosmicGirl sa:Pedalerna är nu beställda!!
(... väntar fortfarande på själva cykeln)
De började med att tejpa fälgen, montera däcket och fylla på gucka.Klavikel sa:Doc Blue tätningsvätska
BjornR sa:Bilden har bara en fälg och ett däck. Inga ekrar :P
CosmicGirl sa:Och sist men inte minst väntar jag på den här läckerbiten...