Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sambal Oelek sa:Vad sugigt, jag beställde två grejjer från USA i början av December. Skickas med UPS Mail Innovations (dvs, USPS -> Postnord). Det ena kom fram i mellandagarna. Det andra sitter fortfarande fast i tullen!!! :( tur det inte är något viktigt, men börjar ändå bli väldigt otålig. Har nu kontaktat alla jag kan komma på och ser vad som händer...
Om Gud vill så går cykeln sönder snart.ante_hedis sa:Väntar på en stor kartong med hyfsat lätt men riktigt dyrt innehåll ifrån sambra/Sambike. Om Gud vill så får jag ta emot det på långa lugnet nästa helg.
#BMC
JTF sa:Om Gud vill så går cykeln sönder snart.ante_hedis sa:Väntar på en stor kartong med hyfsat lätt men riktigt dyrt innehåll ifrån sambra/Sambike. Om Gud vill så får jag ta emot det på långa lugnet nästa helg.
#BMC
marr sa:JTF sa:Om Gud vill så går cykeln sönder snart.ante_hedis sa:Väntar på en stor kartong med hyfsat lätt men riktigt dyrt innehåll ifrån sambra/Sambike. Om Gud vill så får jag ta emot det på långa lugnet nästa helg.
#BMC
Köpt för stulna pengar? :p
Vernersson sa:marr sa:JTF sa:Om Gud vill så går cykeln sönder snart.ante_hedis sa:Väntar på en stor kartong med hyfsat lätt men riktigt dyrt innehåll ifrån sambra/Sambike. Om Gud vill så får jag ta emot det på långa lugnet nästa helg.
#BMC
Happridevarianten av smslån? ?
marr sa:Vernersson sa:marr sa:JTF sa:Om Gud vill så går cykeln sönder snart.ante_hedis sa:Väntar på en stor kartong med hyfsat lätt men riktigt dyrt innehåll ifrån sambra/Sambike. Om Gud vill så får jag ta emot det på långa lugnet nästa helg.
#BMC
Swishlån
Vernersson sa:marr sa:Vernersson sa:marr sa:JTF sa:Om Gud vill så går cykeln sönder snart.ante_hedis sa:Väntar på en stor kartong med hyfsat lätt men riktigt dyrt innehåll ifrån sambra/Sambike. Om Gud vill så får jag ta emot det på långa lugnet nästa helg.
#BMC
Swishlån
Räntefritt ??
Bengt-re sa:Nya sommar cykel pjuck och nya klossar på väg hem. Röda cykelskor första gången någonsin. Helt crazy!
Behöver bara få hem dem och få upp termometern 10 grader nu!
Hireliath sa:Bengt-re sa:Nya sommar cykel pjuck och nya klossar på väg hem. Röda cykelskor första gången någonsin. Helt crazy!
Behöver bara få hem dem och få upp termometern 10 grader nu!
Det blir en beställning av den skomodellen för mig med nästa månad (velar mellan röd eller svart) men slår till på strl 50 (normal bredd) för att få den att passa enl mått-tabellen & få mest sko per krona ?
Nu äntligen har jag fått ett svar. Det visar sig att UPS har lämnat över till Postnord. Sedan där har jag inte fått någon information om var paketet fanns någonstans. Det har legat hos mitt ombud i över en månad. Men verkar ha blivit returnerat nu!! ...saknar ord!! detta är ju så frustrerande så det finns inte!!Sambal Oelek sa:Sambal Oelek sa:Vad sugigt, jag beställde två grejjer från USA i början av December. Skickas med UPS Mail Innovations (dvs, USPS -> Postnord). Det ena kom fram i mellandagarna. Det andra sitter fortfarande fast i tullen!!! :( tur det inte är något viktigt, men börjar ändå bli väldigt otålig. Har nu kontaktat alla jag kan komma på och ser vad som händer...
UPS säger att jag ska kontakta avsändaren
Avsändaren säger att jag ska kontakta Postnord
Postnord säger att jag ska kontakta avsändaren
Tullverket som paketet ligger hos enligt UPS, säger att jag ska kontakta UPS
det är ju f-n ett skämt
Mycket tråkigt!Sambal Oelek sa:Nu äntligen har jag fått ett svar. Det visar sig att UPS har lämnat över till Postnord. Sedan där har jag inte fått någon information om var paketet fanns någonstans. Det har legat hos mitt ombud i över en månad. Men verkar ha blivit returnerat nu!! ...saknar ord!! detta är ju så frustrerande så det finns inte!!Sambal Oelek sa:Sambal Oelek sa:Vad sugigt, jag beställde två grejjer från USA i början av December. Skickas med UPS Mail Innovations (dvs, USPS -> Postnord). Det ena kom fram i mellandagarna. Det andra sitter fortfarande fast i tullen!!! :( tur det inte är något viktigt, men börjar ändå bli väldigt otålig. Har nu kontaktat alla jag kan komma på och ser vad som händer...
det är ju f-n ett skämt
De samlas där och skickad i bulk till Wiggle så du kommer inte kunna spåra längre än så. Räkna med att det tar åtminstone en dryg vecka till.Zhientex sa:Väntar på att min reklamations-retur till Wiggle skall komma fram, enligt deras sida brukar det ta 10-14 dagar.. Paketet redan i Helsingborg efter 1 dygn, vad är er erfarenhet?
Vill att det går snabbt och enkel reklamation med återbetalning, så jag kan handla ny trainer asap :D
ja, det ska jag göra. Måste bara vänta på svar från PN om var paketet är just nu.JTF sa:Mycket tråkigt!Sambal Oelek sa:Nu äntligen har jag fått ett svar. Det visar sig att UPS har lämnat över till Postnord. Sedan där har jag inte fått någon information om var paketet fanns någonstans. Det har legat hos mitt ombud i över en månad. Men verkar ha blivit returnerat nu!! ...saknar ord!! detta är ju så frustrerande så det finns inte!!Sambal Oelek sa:Sambal Oelek sa:Vad sugigt, jag beställde två grejjer från USA i början av December. Skickas med UPS Mail Innovations (dvs, USPS -> Postnord). Det ena kom fram i mellandagarna. Det andra sitter fortfarande fast i tullen!!! :( tur det inte är något viktigt, men börjar ändå bli väldigt otålig. Har nu kontaktat alla jag kan komma på och ser vad som händer...
det är ju f-n ett skämt
Hoppas du reklamerar den misslyckade leveransen till avsändaren, så kanske det finns en liten möjlighet att Postnord får leveransreklamation, klagomål och ev. ersättningskrav från avsändaren.
mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
NickPick sa:Titan till bromsoken..?
NickPick sa:Titan till bromsoken..?
mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Jaha.... Marr har smittat dig alltså!! :-O
marr sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Väntar med spänning på lite titan skruvar?
Jaha.... Marr har smittat dig alltså!! :-O
Smittat? Tycker unge herr Mikipedia har väldigt gott omdöme :)
Jimel sa:Lite titan här med, och ja väntar på bromsar som titanet ska sitta på också ?
Jimel sa:Blir snyggt hoppas jag, ja det är bara för utseendet faktiskt ?