Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Klavikel sa:Snygg hjälm ?
Starkt jobbat...ForesterGuy sa:Den ursprungliga senapsförsändelsen dök upp nu, och det var kanske inte Postnord som slarvat bort det.
Från UK till Belgien, men sen har det blivit märkt "Undeliverables"...i Tjeckien?
Klart att de inte kunde leverera det till mej där, jag bor ju i Sverige...
JTF sa:Starkt jobbat...ForesterGuy sa:Den ursprungliga senapsförsändelsen dök upp nu, och det var kanske inte Postnord som slarvat bort det.
Från UK till Belgien, men sen har det blivit märkt "Undeliverables"...i Tjeckien?
Jo jag såg, den verkar lovande på grillat och annat.ForesterGuy sa:JTF sa:Starkt jobbat...ForesterGuy sa:Den ursprungliga senapsförsändelsen dök upp nu, och det var kanske inte Postnord som slarvat bort det.
Beaver Brand, se bild tidigare i tråden.
gandhi sa:Lite uppgraderingsprylar till MTBn:
Fälgar: Acebike i kokosplast
CosmicGirl sa:Pedalerna är nu beställda!!
(... väntar fortfarande på själva cykeln)
CosmicGirl sa:CosmicGirl sa:Pedalerna är nu beställda!!
"Prylar" kan vara så oerhört vackra och rogivande att titta på...
Eller så här min dotter rätt när hon säger: "Mamma, du är lite konstig ibland(!)"
CosmicGirl sa:"Prylar" kan vara så oerhört vackra och rogivande att titta på...
Eller så här min dotter rätt när hon säger: "Mamma, du är lite konstig ibland(!)"
mikipedia_ sa:CosmicGirl sa:CosmicGirl sa:Pedalerna är nu beställda!!
"Prylar" kan vara så oerhört vackra och rogivande att titta på...
Nä det där är snygga pedaler!
R-P sa:Gillar när det kommer stora paket! :)
R-P sa:Gillar när det kommer stora paket! :)
Jimel sa:Lite titan här med, och ja väntar på bromsar som titanet ska sitta på också ?
CosmicGirl sa:Pryljakt mode --> ON
Crossmax sa:Kashima på golvpumpen, fan vad premium!
marr sa:CosmicGirl sa:Pryljakt mode --> ON
Köpte du inte den digitala? :p
CosmicGirl sa:En glad lördag med postombudsbesök... (börjar bli rutin)
marr sa:CosmicGirl sa:En glad lördag med postombudsbesök... (börjar bli rutin)
Pumparna är sjukt snygga, får plocka fram mina och mysa lite med :D
CosmicGirl sa:marr sa:CosmicGirl sa:En glad lördag med postombudsbesök... (börjar bli rutin)
Råkade ta med mig instruktionsboken till middagsbordet (ja, jag vet!). Min 6-åring tyckte det var "väldigt opassande"
CosmicGirl sa:marr sa:CosmicGirl sa:En glad lördag med postombudsbesök... (börjar bli rutin)
Råkade ta med mig instruktionsboken till middagsbordet (ja, jag vet!). Min 6-åring tyckte det var "väldigt opassande"
Vernersson sa:CosmicGirl sa:marr sa:CosmicGirl sa:En glad lördag med postombudsbesök... (börjar bli rutin)
Skulle vilja påstå att din 6-åring har fullkomligt rätt!