Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pfaff sa:Och då var det komplett!
Crocko sa:Pfaff sa:Och då var det komplett!
Det där är bra skit, se till att hita en starnut eller expander som har plats för kabeln om du skall montera den som top-cap, och när den suttit en stund ser den inte så stor ut längre. Värt att tänka på är vilket håll man vill ha kontakten utifrån vad man skall ladda, jag köpte en billig vinklad USB på webhallen så sticker kontakten inte ut så långt, sen laddar jag alltid till en powerbank slår bara av laddning när jag behöver allt till lampan på natten.
Coolt. Glöm inte visa när det är klart sedan.Pfaff sa:Crocko sa:Pfaff sa:Och då var det komplett!
Det där är bra skit, se till att hita en starnut eller expander som har plats för kabeln om du skall montera den som top-cap, och när den suttit en stund ser den inte så stor ut längre. Värt att tänka på är vilket håll man vill ha kontakten utifrån vad man skall ladda, jag köpte en billig vinklad USB på webhallen så sticker kontakten inte ut så långt, sen laddar jag alltid till en powerbank slår bara av laddning när jag behöver allt till lampan på natten.
Tack, jo hemsidan har brA montageanvisningar.
Manicken är tänkt att hålla liv i en gps under kommande långa dagsetaper i okänt bergsterräng.
weldion sa:Ram-minnen är ändå cykelrelaterat.
Sambal Oelek sa:Coolt. Glöm inte visa när det är klart sedan.Pfaff sa:Crocko sa:Pfaff sa:Och då var det komplett!
Tack, jo hemsidan har brA montageanvisningar.
Manicken är tänkt att hålla liv i en gps under kommande långa dagsetaper i okänt bergsterräng.
Eveningstar sa:Har för mig jag råkat ut för samma och då var det Schenker som vägrade ta över leveransen för att avsändaren betalt för lite frakt eller något sånt.
Försök kontakta avsändaren är mitt tips.
Luktapåblommorna sa:Eveningstar sa:Har för mig jag råkat ut för samma och då var det Schenker som vägrade ta över leveransen för att avsändaren betalt för lite frakt eller något sånt.
Har nu pratat med Postnord, db Schenker och mailat Westbrook. Det verkar vara så som du beskriver att när Westbrook skickat så har de inte betalt för skrymmande vilket Schenker vill att de gör. Westbrook säger att de kontaktat Parcelforce för att mitt paket ska kunna skickas vidare i Sverige. Så hoppas att det löser sig under dagen.
Spacekitty sa:Luktapåblommorna sa:Eveningstar sa:Har för mig jag råkat ut för samma och då var det Schenker som vägrade ta över leveransen för att avsändaren betalt för lite frakt eller något sånt.
Har nu pratat med Postnord, db Schenker och mailat Westbrook. Det verkar vara så som du beskriver att när Westbrook skickat så har de inte betalt för skrymmande vilket Schenker vill att de gör. Westbrook säger att de kontaktat Parcelforce för att mitt paket ska kunna skickas vidare i Sverige. Så hoppas att det löser sig under dagen.
Så vad blev det för en ny MTB?
Klavikel sa:Nya prylar...
USB A-C kabel
Adidas Crazychaos Leather Ace
AsRock Fatal1ty B450 mITX MB
Arctic Cooling Alpine Passive AM4 Cooler
Ryzen 5 2400GE
Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 2x8GB 2933Mhz