Gimpen
Aktiv medlem
Vänta på paket-tråden! Del. II
marr sa:Trodde ja halkat in på sweclockers :p
Köper så lite cykelprylar nu förtiden så måste hålla igång sidan lite med annat jox =)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Trodde ja halkat in på sweclockers :p
mikipedia_ sa:Väntar på en dämpare, men posten har inte rört sig ens 1mm sedan den 23??????
fredrik168 sa:mikipedia_ sa:Väntar på en dämpare, men posten har inte rört sig ens 1mm sedan den 23??????
Vad blir det då och till vad??
D i U sa:Nån som vet ifall postnord kör ut paket till ombud idag (nyårsafton)?
Valhalla_ sa:Du har väl köpt från något land utanför eu och nu är paketet hos tullverket.
BuTTuS sa:Stora paketet dyker upp till veckan om allt går som det ska...
Tycker det är lite mysigt ändå. Vi borde också ta lite ledigt ibland :)...är det nå segt eller. Beställde en grej från Kina. Då fick jag ett meddelande att de inte kommer ordna försändelsen förrän 10 Feb, och frakten tar en månad. Dvs, jag har inte paketet förrän i Mars!!!!
Detta då pga alla ledigheter nu över kinesiska nyåret när hela Kina stannar i några veckor.
Helgalet. Men ok, den som väntar på något gott...
...är det nå segt eller. Beställde en grej från Kina. Då fick jag ett meddelande att de inte kommer ordna försändelsen förrän 10 Feb, och frakten tar en månad. Dvs, jag har inte paketet förrän i Mars!!!!
Detta då pga alla ledigheter nu över kinesiska nyåret när hela Kina stannar i några veckor.
Helgalet. Men ok, den som väntar på något gott...
Vafalls. Bara beställa ny cykel sådär? Var är den officiella våndan över vad som ska köpas? Analyserna? Nördandet?
Vafalls. Bara beställa ny cykel sådär? Var är den officiella våndan över vad som ska köpas? Analyserna? Nördandet?
Du har väl inte bara gått och köpt nåt som recensionerna säger är bra och som är snyggt?
Ny ibis alltså? ;-)I know, men beställde en cykel som inte finns så mkt att noja över hehe... Problem solved =)
Sköna färger :)Väntar på denna, eller rättare sagt frun ?Visa bilaga 400113
Ja, det var enkelt att välja ?Sköna färger :)