Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Lite gnäll bidrar jag med. Jag började undra varför det tog en så otroligt lång tid med mitt paket från Bike discount och då tog jag klickade upp min spårning av paketet och där framgår det att paketet gått i retur för att jag var "omöjlig" att nå. Wtf? Hur hade det varit med att lägga en avi i postlådan? När man väntar på något gott så vill man inte vänta för länge.
saker beställdes från wiggle natten mellan torsdag och fredag, levererades idag, får väll anses som rätt bra :D speciellt för 4 punds frakt. borde posten lära sig nått av :D
Väntan över, hoppas 35c däcken får plats i min gammelracer, borde inte vara några problems, ska bli gött att få på riktiga racerpedaler till slut också!
UPS: 06.07.2011 14:07 Kunden var ej tillgänglig vid det 1:a försöket. Ett 2:a försök kommer att göras.
Vi försöker igen imorgon, den här gången är paketet (innehållandes nytt 3T-styre, ny Romin-sadel, Pearl Izumi-vindväst, bromsklossar och gratis-Evans-vattenflaskan) adressändrat till jobbet....
Väntar på en On-One Carbon 456 ram, den hade fastnat i ordersystemet för att handtagen som ingick i kittet inte fanns på lager men dom bytte ut dom mot andra handtag, så nu hoppas jag att den skickas snabbt.
Nån som kan tipsa om ett lätt billigt singlespeedvevparti? :)
Köpte en Tifosi sadelstolpe i carbon. Bra finish! Nöjd såhär långt.
Cykologen skrev:
-------------------------------------------------------
> Väntar på ett par Tifosi logic med fotokromiska
> glas. Hoppas bara de passar. :)
> Någon som har någon erfarenhet av Tifosi? Nöjda
> isf?
Var borta en pytteliten stund, och just när jag svänger in på gatan hemmavid möter jag DHL-bilen som varit hemma och försökt leverera paket. Hinner givetvis inte stoppa den heller :) Ganska imponerad ändå, paketet lämnade CRC i går eftermiddag, och DHL var ute redan vid tolv idag med budbilen.
Försökte kolla idag med BodyShop om att lägga en order på nya ben (dom gamla känns lite slitna
vissa dagar) men dom ställde sig frågande till mitt inköpsbehov ... tycker dom har lite falsk
marknadsföring med det varumärket isåfall :-(
MTBiker skrev:
> cerro skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > idag skickades en kär gammal ram till mig med
> > tillbehör :)
>
>
> Det där är faktiskt komiskt. Nu får du inte
> sälja den Jonas!
Jupp, vad gör man inte för att glädja andra :D Satsar på att behålla den nu, speciellt då gaffeln kommer vara som ny snart :)
MTBiker skrev:
> Har fått avi ihop med polaren nu. Hoppas mina
> saker är med och inte bara hans. I´ll be back.
MTBiker skrev:
> Igår kom mina nav, röda fina och känns lätta.
> Har inte hunnit väga dem. Hoppas att ekrarna och
> fälgarna kommer innan helgen.
Väntar och väntar men verkar få vänta tills efter semestern med att bygga ihop de nya hjulen :(