Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
bengt skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag väntar på paket.
> Har beställt en låda Campagnologodis från
> BIKE24.
> Transportör okänd, men vad får man för
> fraktkostnad 15 €.
jag väntar inte längre på paket men tidigare idag så gjorde jag det.
2 batterier + fjärrkontroll till min 400d.
1 veckas leverans tid från hongkong, totalt pris inkl frakt 140kr!!!
slå det priset om ni kan(iofs får man väl vad man betalar för men fjärrkan verkar funka så jag ligger redan på plus även om batterierna bara fungerar en laddning).
paket från on-one har lämnat danmark, paket från actionsports sågs senast i langenhagen, tyskland, och ska enligt uppgift anlända i morgon. paketet från crc är inte ens packat för dom väntar på grejer.
Väntar på mitt paket från crc men det står "Awaiting payment of charges" när jag gör en tracking. Vad menas med det? Hade verkligen hoppats att det skulle komma innan påsk. Schenker borde kånka. Förra paketet var på vift mellan danmark och sverige i nästan en vecka. Vad är det för pajjasar som jobbar där?
Pengar dragna för alla småsaker som får en cykel att bli en cykel, råkade dock beställa vita!! pedaler märkte jag när jag kollade vad jag beställt.. nåja, med all sursnö som ligger kvar på marken lider jag knappt av att inte ha råd med bromsarna förräns om en månad. Sen är min första hembyggda hoj klar!! (hoppas jag).
Wibe skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu är den beställd. Min nya BeOne Karma 2.0
> 2007. Blir ju inte innan påsk men efter så har
> jag förhoppningsvis ett schysst paket att se fram
> emot....
Du får berätta sen hur den känns, jag hade först tänkt köpa en BeOne storm 1.0 2007, men den hade så ful färg så jag köpte en ny MTB i delar istället (för nästan dubbla priset). Är den kul så skall jag köpa/bygga mig en rääser till nästa är.
väntar inte på gaffel längre.. ups ringde och kom sen förbi med en rock shox revelation 426 dual air. min första fingaffel! ska bli skönt att inte åka stelt.
väntar på ramen dock.. är det så här: parcelforce från england = schenker i sverige = bajspannkaka ?
kommer den inte i morgon förmiddag blir det väl tidigast tisdag.
Beställde från actionsports.de igår kväll 23.10 ca.
Snabba ryck i packeriet. Nu skrev de:
Dear Customer,
thank you for your order.
Your current order-status: Dispatched
We are happy to tell you that your order is packed now and ready to ship by your selected logistics-company.
You will recieve another email with your tracking-number when your packet is picked up at our warehouse.
Comments: Belegnummer: xxxxxxxxxx
For questions, feel free to anwser to this mail.
Best Regards
Your Action Sports Team
Va kul med långhelg nu.. =( Ska bli intressant att se när paketet behagar dyka upp.
Från Trackbikeshop.
Tog en 57cm (den sista i lager), en Pakegaffel och en 5kg försändelse till Sverige. Slutade på 2180DKK, ca 2700:-
Sen tillkommer ju 1" styrlager, vevlager/parti och lite småsaker för mig som inte har allt hemma men det tar jag efter lönen. Och den kommer ju på tisdag ja..
Sweet. Tycker att den där ramen är grymt snygg. Om det var den sista så slipper jag gå i beslutsångest nu ett tag igen då. Skönt. Hoppas den blir grym. Fast det är galet att du börjar bygga en ny cykel innan du ens har provcyklat det tidigare bygget...
nu väntar jag på paket från bike-discount igen... Förra paketet hade de skickat med fel hjul i, sen när jag hade skickat tillbaka dem så var de hjulen jag skulle fått slutsålda :(
Några veckor senare så är rätt hjul på väg, återstår bara att försöka få betalt för returfrakten... och se om det kommer rätt hjul den här gången.
Ett av de första exemplaren som kom till frankrike :)
Trist att det beräknas komma upp mot en meter snö i mon och i dag bara. ;) Ingen cykling på ett tag nu. Får funka som skidhjälm så länge. Seth Morrison, here I come!
Suck, vad tid det ska ta..
LANGENHAGEN, DE 25.03.2008 1:07 EXPORTSCAN
LANGENHAGEN, DE 21.03.2008 0:10 ANKUNFTSSCAN
ISERLOHN, DE 20.03.2008 21:15 ABFAHRTSSCAN
Kan man tracka paketet hela vägen till posten med UPS tracknummer?
Fick ett fint paket från CRC med styrlager vevlager, vevar och växlar idag..Styrlagret kväver helt klart ett verktyg!! jag bankade mig trött med en gummihammare utan att det rörde sig en millimeter, men vevlager och vevar och framväxel sitter i alla fall där de ska. Ännu ingen miss av CRC i detta bygge. Bra jobbat av dom.
Har en kompis som jobbar på postens kundtjänst. De har just nu 100000 paket som "påsk berg" från utlandet som de ännu inte hunnit scanna in i Sverige...