Vänta på paket-tråden!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vänta på paket-tråden!
Miche skrev:
-------------------------------------------------------
> Sådär, då väntar vi på en Kona Shred 2-0 2008
> (20") åt grabben :-)

Undrar om Atle ska få en sådan när han fyller två. Han har ju liksom sprungit bredvid sin Hotwalk nu ett tag och plingat så det kanske är dags att kliva upp ett snäpp!

Vänta på paket-tråden!
Dags för cykeldator. Väntar på denna.
115_0.jpg ht=225

Från Maxpuls
Liten, smidig, trådlös och rätt billig - men ändå med möjlighet att koppla in kadens om jag nu skulle vilja det i framtiden. Så tänkte jag.

Vänta på paket-tråden!
Då väntar man på paket ifrån crc igen. Parcel Force kan man lita på, lika sega varje gång.

20/09/2008 04:36 DK0063 Kolding, Denmark 1.0 Outbound from GLS location
20/09/2008 04:34 DK0063 Kolding, Denmark 2.0 Inbound to GLS location
20/09/2008 04:34 DK0063 Kolding, Denmark 1.0 Outbound from GLS location
19/09/2008 02:47 GB0100 , United Kingdom 0.0 Data transferred to GLS System
19/09/2008 02:47 GB0100 , United Kingdom 1.0 Outbound from GLS location
17/09/2008 02:17 GBNOPC , United Kingdom 2.0 Inbound to GLS location
16/09/2008 14:28 GB0035 , United Kingdom 1.0 Outbound from GLS location

Vänta på paket-tråden!
haha parcel force ja...på namnet låter dom som nån crack unit i special forces eller nått :O

Vänta på paket-tråden!
Väntan över för denna gång.

IMG_0221.JPG ht=512

Förhoppningsvis betydligt bättre än RR.
Hmm nu kollade jag det enda som visar att det är nya gummiblandningen är en sticker på boxen kan man på nåt sätt på däcket se att det inte gammalt däck som man har satt en sticker på bara ?

Senast redigerad av en moderator:
Vänta på paket-tråden!
Idag kommer hjälm nummer 2, den första gick inte ner på huvudet ens -stor skillnad på Bell och Girohjälmars storlek uppenbarligen... :-) T

Vänta på paket-tråden!
Ju en soffa till cykeln vill man ju ha, eller var det tvärtom. Mer limpsadlar till folket!

Själv väntas det delar så cyclocrossen ska gå från ful till fincross. Dessutom ska det gå att bromsa! Hoppas de kommer innan CXcupen - annars får den sticka i folks ögon när jag varvas :)

Vänta på paket-tråden!
whirren skrev:
> Ju en soffa till cykeln vill man ju ha, eller var
> det tvärtom. Mer limpsadlar till folket!

En sån här soffa blev det.

b17.jpg ht=269

/Magnus

Vänta på paket-tråden!
I dag ska jag hämta nya stänkor till pendlarliket. Körde sönder bakstänkan på Slakmotan. Framstänkan har varit småtrasig sen förra vintern. Snart börjar den, sthlms"vintern".

Vänta på paket-tråden!
Väntar på en CUBE Reaction Recon från fun-corner.de. Lite läskigt med bank överföring till tyskland.

CUBE.JPG ht=197

Vänta på paket-tråden!
Gordao skrev:
> Väntar på en CUBE Reaction Recon från
> fun-corner.de. Lite läskigt med bank överföring
> till tyskland.
>
>Det är absolut det säkraste man kan göra om en siffra inte stämmer så gör din bank ingen överföring till den tyska banken .

Vänta på paket-tråden!
Väntar på att CC ska skicka ersättningslyset till den jag reklamerade. Dock finns inga i lager, och plötsligt slutade de vara snabba med att svara. :-/

Vänta på paket-tråden!
skickade iväg min beställning på skivbromsar, växelreglage dual control, kedja, två däck och en fälg, i onsdags kväll. Så nu sitter jag som på nålar och väntar på en lapp i lådan om att paketet har kommit......ska bli kul att uppgradera lite, har inte gjort det på länge, hoppas bara däcken passar i min ram.
varför funkar inte postgången på helgerna....vill ha mina saker nu

Vänta på paket-tråden!
Ajj internet är inte bra för impulsköpen men nu är det beställt en trippel ledlampa.
Då det ändå skulle kosta ett gäng hundralappar att göra en själv kunde jag lika bra beställa en :-)
Upp till bevis sen om den lyser bättre än min uberspända 20W spotlight.

Vänta på paket-tråden!
Phew, nu väntar jag bara på ett paket. Men det verkar ha gått upp i rök... Och jag som faktiskt ville ha dom däcken...

Vänta på paket-tråden!
La tassarna på på ett exemplar av en sån här i stl 54, ur sparbössekatalogen.
/E

Bilagor

• alu7.jpg
    alu7.jpg
    65.8 KB · Besök: 37
Vänta på paket-tråden!
Väntar på batterier från Deutschland. Sedan är det dags att ladda inför Nightmare classic med överspända 10W'are på styre och hjälm!

Vänta på paket-tråden!
Schenker hade tydligen missat att föra in mitt paket i deras svenska-databas eller vad han snacka om. Det hade tagit sig från Helsingborg till Göteborg utan svenskt-nr, men i Göteborg visste ingen vart det skulle hän så det blev liggandes.. Imorgon ska jag kunna hämta ut det iaf :)

Vänta på paket-tråden!
Jag väntar ivrigt på en Canyon Grand Canyon 9.0 så man kan höst-/vinterträna inför sub8 på VR...
Mer väntan kommer framöver, här ska beställas pedaler, skor + lite annat inom kort.

Vänta på paket-tråden!
väntar på att paketet från crc ska dimpa ner......dom säger att det är 2-4 dagars leverans, men det verkar inte stämma...får hoppas att det komemr imorgon

Vänta på paket-tråden!
sitter o väntar på ett skivbroms set som jag vet kommer imon, Hayes, Stroker Ryde V8", gött o montera på jobbet sen ut o köra på eftermiddan!

Vänta på paket-tråden!
Ouch 10 dagars leverans paketet skickas imorgon det var inte i granngården man beställde led lampan så nu får man sitta som på nålar igen och vänta på ett paket.

Vänta på paket-tråden!
Sitter just nu och väntar på grejer från Posten, bussgods och Schenker :o)

Jag har en fråga angående Bussgods, jag kan se när jag söker på mitt paket att det anlänt till Göteborg men jag har inte fått ngn avi. Kan man hämta det så fort det står att det anlänt eller måste man vänta på avi? Vet ju bara hur det fungerar med andra transportörer men har dålig koll på bussgods.

Vänta på paket-tråden!
Fan, väntar inte på något paket. Känns tomt.

Ang. bussgods är min erfarenhet att dom ringer när det går att hämta paketet.

Vänta på paket-tråden!
Wohoo!

7 okt kl 12:47 Malmö, Försändelsen har sorterats
7 okt kl 12:45 UPK Malmö, Under tullbehandling

Into Foreign Customs, October 07, 2008, 12:45 pm
Arrived Abroad, October 07, 2008, 12:45 pm, SWEDEN
International Dispatch, October 04, 2008, 8:18 am, ISC MIAMI FL (USPS)
Acceptance, October 01, 2008, 12:31 pm, ATLANTA, GA 30328

Vänta på paket-tråden!
ja det är väl bara att ansluta sig till den här tråden, väntar även jag på paket från crc, söker man på paketet så står det

Status: Advised

Parcel tracks

Date Time Location Tracking Event
13-10-2008 12:01 Belfast Central Depot On route to hub
13-10-2008 00:00 WDM Online

vad nu advised betyder, någon? man kan ju hoppas att det kommer den här veckan iaf.

Vänta på paket-tråden!
Väntar på en Merida 905 från raddiscount.de. Betalade förra veckan men har ingen aning om när hojen kan tänkas anlända. Irriterande. Men 800€ för en Ultegra-speccad hoj kändes helt ok.
road%20ride%20905-30.jpg

Edit: yess, de har skickat den med DHL precis. Med lite flax får jag den innan helgen. Jag som har sambo-fritt och allt... hoppas hoppas :D

Edit2: Faen, 16.11 fredag eftermiddag och paketet är bara i Malmö än så länge. Jag får helt enkelt dränka min sorg med ett par rediga Laphroaig ikväll...

Senast redigerad av en moderator:
Vänta på paket-tråden!
Vantar pa skor, pedaler en massa smatt och gatt till den nya racern... och en ny mobil sa jag kan logga rundorna... =)

Vänta på paket-tråden!
Väntar på lite bromsbelägg som tydligen ska ha skickats idag. Smutt. Hoppas på Daim i paketet den här gången också...

Vänta på paket-tråden!
Själv väntar jag på byxor som cyclecomponents lovade levererade till den 9:e oktober... trevligt med bonuscheck vid cykelköp tråkigt med dubbla leveranstiden på klädköpet och ovilja om svar när prylarna dyker upp. Dessutom har dom mage att ha kvar beräknad leveranstid 4-7 dagar på produktinformationen trots det jag beställde den 30:e september ej dykt upp ännu :-( T

Vänta på paket-tråden!
Jahapp. Ett år av mtb-ältande är över och efter ett snabbt erbjudande jag inte hade råd att säga nej till väntar jag nu på en Cannondale 29'er 2.

Dagarna kommer att bli olidligt långa. Jobbet blir lidande. Tur att jag har en arbetskollega som också cyklar. Han förstår min drömmande blick och mentala frånvaro.

Vänta på paket-tråden!
Jag tror att Postis-Per i Malmö gillar att klämma på paketen...

16 okt kl 08:44 Malmö, Försändelsen har sorterats
15 okt kl 12:14 Malmö, Försändelsen har sorterats
15 okt kl 12:08 UPK Malmö, Posten har tagit emot försändelsen
14 okt kl 13:56 Malmö, Försändelsen har sorterats
14 okt kl 13:54 UPK Malmö, Under tullbehandling

Vänta på paket-tråden!
Tjärtvålar, Dia Compe styrändsreglage, ullstrumpor, soppslev, mysko bok, en nöt, t-shirt och en japansk titanskål. Skickades från Kalifornien i förrgår, yes siree.

Vänta på paket-tråden!
Väntade tydligen på ett paket, för det låg ett hemma nu när jag kom hem efter helgen... Inget upphetsande tyvärr, bara lite bromsbelägg.

Vänta på paket-tråden!
Fick ett mejl i dag från bike-components, där de skriver att tre av grejerna i min beställning inte har kommit in än, och att de beräknar 2-5 dagar ytterligare. Jag tror det när jag ser det...

Nåja, jag har en tenta på fredag nästa vecka, så det är lika bra att jag inte har cykelgrejer att pilla med förrän efter tentan!

Vänta på paket-tråden!
Väntar på 10 flaskor rödvin och 2 flaskor grappa.
Inhandlades i Tosscana för drygt 2 veckor sedan.
Bör vara framme snart :-) :-)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp