Var köpa bmc roadmachine 02?

Ja, en roadmachine 01 då, galet fin. Men det räcker inte hushållskassan till:)
Så efter att ha tömt barnens konton och spargrisar samt spelat fiol i tunnelbanan siktar jag mot en roadmachine 02 105!

Har inget att tillföra utom att jag är nöjd med min BMC-mtb samt som hobbyspråkpolis uppskattar att det står "var" och inte "vart" i rubriken.

Cycling på Norrtullsgatan säljer också BMC och har en RM02 105 hemma i fönstret. Storlek 54, tror jag det var. Utmärkt fin cykel och jag har precis bestämt mig för en själv! :)

Priset är dock samma som hos alla de andra. Vet inte om det går att förhandla med dem.

gerrardsdobbar sa:
Team Sportia Barkarby har väl BMC?
Jag beställde min BMC på teamsportisonline.se men hämtade den i Barkarby. Fick alldeles utmärkt service där - de hade koll på materialet och monterade på singeklinga, hade ställt in den korrekt osv. Gick dessutom snabbt och de hörde av sig som utlovat.
Jag hade faktiskt rätt låga förväntningar på Team Sportia som cykelbutik, men de kom på skam.

Jag köpte en BMC Alpenchallenge av Musette och fick utmärkt service då. Bor också i Stockholm men dom var helt lugna med att beställa cykeln från tillverkaren och skeppa den vidare till mig när dom förstått att jag skulle fixa slutmontaget själv. Dom var även behjälpliga med att beställa hem skärmar till den cykeln. Men den gratis bikefit'en och servicen har jag av naturliga skäl inte kunnat utnyttja.

Tips tips: musette har en SLR02 med Ultegra, 2016 års modell, strl 52, med 30% rabatt exakt nu.

Edit : jag läser som en kratta, det var ju Roadmachine du undrade om. Jag går och gömmer mig under min sten igen.

Senast ändrad:
Det står en Teammachine SLR 02 med Di2 på Team Sportia i Barkarby som kan bli din för 27000.
I varje fall fanns den kvar i måndags.

Edit: stl 54

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp