Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag behöver ett mätglas för att mäta upp gaffelolja. Hittar 3/6cl barmätglas. Sen har jag hittat generalagenter och sånt för kemibruk, men inte lyckats hitta var sånt säljs över disk i Stockholm.
Svaje skrev:
-------------------------------------------------------
> Hur lyckades du hitta den på Kjell ? När jag
> söker på mätglas så får jag noll och intet.
Märkligt... Min sökning på "mätglas" på Kjell resulterade i noll träffar... Varför finns den där länken kvar då?
Elfa hittade jag faktiskt tidigare, men visste inte att de hade en butik att köpa i. Tydligen i Solna och Kungens Kurva. City hade varit bra. Jag testar Arons förslag!
Annars kan du prova yrkesfotobutiker. I den svängen mäter man allt som oftast kemi och donar. Antingen Procenter, Alsnögatan 11 vid Danvikstull. Eller YFO, vid Zinkensdamm.
Aron skrev:
> Butiker som säljer vinsatser har mätglas. Köpte
> mitt på någon tvärgata mellan Götgatan och
> Mosebacke.
PGW heter butiken, och ligger på Hökens gata. Jepp, de har mätglas.
Tobe skrev:
> Operationen verkar har varit lyckosam. Patienten
> är på uppvak i köket nu, ska se om patienten
> är pigg nog i morgon för lite funktionstest...
> =)
Ge den vad den tål! Smisk och stening är bra saker ;-)
Det finns dränerings/spolsprutor hos vissa vetrinärer, 250ml. Då kan man både mäta upp och spruta i på ett enkelt sätt. Deras vanliga 100ml sprutor funkar de med.