SåsenFrÅsen
Aktiv medlem
Var köpa Voile straps eller dylikt i Stockholm?
Tappat bort mitt till sadelväskan och designen är beroende av en strap.
Tack!
Tack!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sen på bollen men om @SåsenFrÅsen inte klippte dom rosa så tar jag gärna mot valfritt valuta.Om du inte hittar någonstans har jag 4 rosa och 4 svarta, och skulle kunna avvara en eller två.
Ja, de där såg ännu robustare ut, med dubbla spännen. Och billigare med flerpack. Verkar finnas 880mm långa i tvåpack på sidan jag länkade. Kanske också ger dem ett försök.Bra tips - det här verkar ju vara ett bra tips om man är nöjd med 560 mm långt. Jag kan ta på mig att vara testpilot!
Edit: Under rubriken Lastsäkring fanns det mer! Om någon i 08-land vill dela på frakt (125:-!) så hojta - lägger nog en beställning i en snar framtid.
ROVA FLEX Evighets-buntband i SKOGMA-butiken
ROVA FLEX Evighets-buntband - Hållfast och väderbeständig lösning. Utforska hållbarhet och säker användning idag!skogma.se
De finns fortfarande kvar.Sen på bollen men om @SåsenFrÅsen inte klippte dom rosa så tar jag gärna mot valfritt valuta.
Jag köpte precis ett par Fixplus, de är märkbart mindre stretchiga och gummiartade än snarlika remmar jag har för skidor från jag tror det är BlackDiamond.När vi ändå pratar om alternativ till Voile: Fixplus är så vitt jag vet tyska, och går att köpa på cyklistens favoritaffär: https://www.bike24.com/p2521495.htm...serToken=2cc47540-b5d0-4b19-80e1-ebfecbeeba48
Skickar PM.De finns fortfarande kvar.
När vi ändå pratar om alternativ till Voile: Fixplus är så vitt jag vet tyska, och går att köpa på cyklistens favoritaffär: https://www.bike24.com/p2521495.htm...serToken=2cc47540-b5d0-4b19-80e1-ebfecbeeba48
Bra tips - det här verkar ju vara ett bra tips om man är nöjd med 560 mm långt. Jag kan ta på mig att vara testpilot!
Edit: Under rubriken Lastsäkring fanns det mer! Om någon i 08-land vill dela på frakt (125:-!) så hojta - lägger nog en beställning i en snar framtid.
ROVA FLEX Evighets-buntband i SKOGMA-butiken
ROVA FLEX Evighets-buntband - Hållfast och väderbeständig lösning. Utforska hållbarhet och säker användning idag!skogma.se
Dom där från Skogma är ingen höjdare skulle jag vilja påstå. Har ett gäng som jag köpte på yrkeshandeln just för att jag sett Voile och tänkte att dessa skulle vara bra för liknande grejer. Alldeles för grova och stela och krångliga imho.Ja, de där såg ännu robustare ut, med dubbla spännen. Och billigare med flerpack. Verkar finnas 880mm långa i tvåpack på sidan jag länkade. Kanske också ger dem ett försök.
kan gå i god för fixplus! har haft mitt lås fastspänt i korgen med en sån i ~4 år utan att den märkbart förändrat egenskaperna. lite hårdare än voile är de !När vi ändå pratar om alternativ till Voile: Fixplus är så vitt jag vet tyska, och går att köpa på cyklistens favoritaffär: https://www.bike24.com/p2521495.htm...serToken=2cc47540-b5d0-4b19-80e1-ebfecbeeba48
Kört med dem i ett par år. Mycket nöjd. Hållbara med lagom flex.Någon som provat SoftTie straps? Österrikiska istället för hela vägen från Amerika, och går faktiskt att få tag på.