Var köpa Voile straps eller dylikt i Stockholm?

Finns på naturkompaniet tror jag. Hittar du inte där kan du få en av mig. Har en jag hittade en gång och har aldrig använt den. Förstår inte riktigt charmen :-)

Tack! Dem har en ruskigt bra combo av friktion och elasticitet. Just i mitt fall behövs dem till en sadelväska som man spänner fast på sadelstolpen

Bra tips - det här verkar ju vara ett bra tips om man är nöjd med 560 mm långt. Jag kan ta på mig att vara testpilot!

Edit: Under rubriken Lastsäkring fanns det mer! Om någon i 08-land vill dela på frakt (125:-!) så hojta - lägger nog en beställning i en snar framtid.

Senast ändrad:
Bra tips - det här verkar ju vara ett bra tips om man är nöjd med 560 mm långt. Jag kan ta på mig att vara testpilot!

Edit: Under rubriken Lastsäkring fanns det mer! Om någon i 08-land vill dela på frakt (125:-!) så hojta - lägger nog en beställning i en snar framtid.

Ja, de där såg ännu robustare ut, med dubbla spännen. Och billigare med flerpack. Verkar finnas 880mm långa i tvåpack på sidan jag länkade. Kanske också ger dem ett försök.

Ja, de där såg ännu robustare ut, med dubbla spännen. Och billigare med flerpack. Verkar finnas 880mm långa i tvåpack på sidan jag länkade. Kanske också ger dem ett försök.
Dom där från Skogma är ingen höjdare skulle jag vilja påstå. Har ett gäng som jag köpte på yrkeshandeln just för att jag sett Voile och tänkte att dessa skulle vara bra för liknande grejer. Alldeles för grova och stela och krångliga imho.

Tillbaka
Topp