Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är skillnad på bredd på 11-delad mtb-kassett och lvg-dito. Så en spacer kan mycket väl behövas om du monterar mtb-kassett på en lvg-body.Jag har 11 delat bak och använde dock spacer ändå, fast att CRC sa att det inte behövdes fick inte kugghjulen riktigt åtspända utan.
Angående fälgen så har jag inte hunnit ta ut den till stigarna än utan bara stads cyklat med dottern men recensionen hittills är att den surrar underbart, är dock inte jättehögt är väl ordentligt fettat från fabrik. Det är ju stor skillnad från min förra KT 32h nav sen innan med dom extra tänderna.
Kan återkomma med mer info efter att jag åkt lite nerför och stig
Det jag menar att samma hjul ibland används både på mtb och gravel. På gravel så är det vanligt med lvg-drivlina och då får man inte plats med en 11-delad lvg-kassett på en renodlad mtb-body för samma delning. Slänger man på en lvg-bod och skickar med en bricka så man får välja lite hur man vill ha det.Hej Weldion! Det är ingen Lvg body utan Mtb body och Mtb kasett, men det spelar ingen roll med eller utan spacer bara kasetten sitter ihop utan glapp, men bra info dock o lägga bak i bak?