Jilster skrev:
-------------------------------------------------------
> asså mytis nu måste jag fråga. Har du en fixed?
Nej.
> Om du inte har en så tycker jag det är dags att fixa en. Du lurkar så
> mycket i denna tråd att det isf är hög tid.
Jo, jag vet... Anledningen till att jag hänger så mycket i denna tråd är ju att jag lurat rätt länge på att bygga den dära fixin. En riktig fulfixie skulle det bli. Har tom en tänkt ram och allt. Grejen är den att jag knappt cyklat (annat än pendling) eller mekat på ettochetthalvt år (blev farsa då) så fixiebyggandet har inte riktigt blivit av (har prioriterat annat)... Forumcykla kan man ju göra på jobbet, men den andra tiden, efter jobbet (då man normalt cyklar) har gått mest till familj på senare tiden. Jag har tom fått en liten liten gubbmage för att riktigt fylla ut rollen som en "grumpy old man".
> Dessutom vet du allt om hur det ska vara iom din
> papparoll i alla kommentarer om hipster, drop, the
> real thing etc etc.
Ja, jag är en riktig gnällspik. Men folk tar mig på för tok stort allvar, vilket jag iofs tycker är rätt skoj. Men minst 80% av det jag skriver kan man nog ta med en stor skopa salt (fast det är roligare när folk inte gör det). I övrigt tycker jag att ett olindat styre är minst lika opraktiskt och fult på en frihjulad cykel!
>
> Ps inget spydigt bara en rak fråga.
>
Puss på dig!
> Seså visa din fixed nu mytis!
>
Blir väl om tre-fyra år nånting när alla skall trettielva växlar och sprakande frihjul. Hopplöst ute som vanligt...