Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kul! Är väll en najs instegshoj! Jag började med massa konverteringar och kina hjul för massa år sedan med :)nyss blivit med fixie själv! direkt frälst!
man skäms lite när den väger 11,5kg, men den var iallafall billig ?
Visa bilaga 623005
är det en cannondale?
Jupp!är det en cannondale?
Gissar väl att dom inte fick in tillräckligt med pengar för att betala avgifterna och driva det vidare ett år tillOT: Någon som vet vad som hänt med fixedgear.se?
Jo, jag kan bekräfta att så är fallet. Trist, då det var ett grymt forum för några år sen. Men har ju varit helt dött där nu senaste åren så vi som hängde där får skylla oss själva.Gissar väl att dom inte fick in tillräckligt med pengar för att betala avgifterna och driva det vidare ett år till
förlorat lösenord-formuläret verkar inte funka.OY! Nu är forumet uppe igen, kom dit och häng istället.
Skumt. Har fått begäran nyligen från andra om nytt lösenord. PMa din mejladress till mig så kan jag ordna ett nytt temporärt lösenord till dig.förlorat lösenord-formuläret verkar inte funka.
Måste ta tag i att bygga ihop min SP.Trådlyft 2026. Första tarckhojen sedan 2020.
Visa bilaga 819763