Våra hojar!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Våra hojar!!!
Patrik: Jag har väl i runda slängar fått ge 17-18 tusen för den.
Det mesta har jag köpt på ebay.

/Alex

Våra hojar!!!
Ok, räcer var det, här kommer lite räcer bilder då... ;-)

Marin_Mt_Vision.jpg

Skogsracer

Columbus_veloce.jpg

Landsvägsracer

/Leo

Våra hojar!!!
Här kommer en lite bättre bild på min lilla älskling!!!=)

<http://gallery.malmberg.tk/view_photo.php?set_albumName=Therese&id=aaf>

Våra hojar!!!
Bättre bilder på min hoj..

<http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=210108>

<http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=210107>

/ M

Våra hojar!!!
Äntligen är min vinterhoj/pendlarhoj ihopsatt också. Jag satte ihop den ikväll och provade så allt fungerade och det gjorde det, men f*n vad obekvämt jag satt på den jämfört med liquiden. Mer liggande än sittande kändes det som. Dekaltrimmet känns dessutom lite fel nu när jag bytt gaffel på den...
vinterhoj.jpg

Våra hojar!!!
Knatar runt på en Cannondale Jekyll 1000 sedan 2 månader.
Min 2:a hoj är en Cannondale M400 med en Zocchi MX Comp ETA.
Sitter lite som på en shopper...e litta knökigt i branta partier.

Våra hojar!!!
Han e skicklig! Men jag tror jag anar lite Photoshop användning! Vid bakhjulet... Lite suddigare gräs ett stycke där (clone stämpel?) Rätta mig om jag har fel...! Kanske är det en väldigt välbalanserad hoj? Min kan nästan stå själv....
Edit: Tror jag hittade ett par ojämna ekrar också... Kan vara efter krasch också.

Senast redigerad av en moderator:
Våra hojar!!!
Den är ju "nergrävd" i marken, annars är gräset väldigt mjukt... :-D Fin hoj, men alldeles för ren/repfri. :-)

/Leo

Våra hojar!!!
Tsss.... :D

Har havererat ekonomin iaf kan jag säga, hoppas CRC har manitou minute gafflar 19 dar till iaf! :P

Våra hojar!!!
lundatok:

Mycket snygg ram det där (5 spot). Är själv sugen på en heldämpad cykel och 5 spot ligger etta på listan över åtråvärda & överkomliga objekt.

Vad kommer det att sitta för saker på Turnern?

Våra hojar!!!
Ojdå, har inte riktigt tänkt igenom allt än, men till en början kommer jag att riva över så mkt som möjligt från min nuvarande HT. Ny gaffel är på funderingsstadiet, en minute tror jag, sen blir det bromsar/växlar som får komma efter. Lite osäkert hur mkt pengar det blir i sommar till den bara, men det var billigt så jag högg! :D

Våra hojar!!!
Skogling: Fotograf? Yrkes alltså...
Edit: Borde jag inte få ett pris för att jag kom på hur Skogling lyckades få cykeln att stå av sig själv? ;)

Senast redigerad av en moderator:
Våra hojar!!!
Kan bara instämma med Rippa i det här fallet!

Så det gick att hitta begagnade Turner 5-Spot :-D

Jag vill också ha en blå, synd att '04:orna har lackerade svingar. Snyggare med blankpolerat!

Våra hojar!!!
Det blir en Turner 5-spot för min del också. För min del lutar det åt en röd, alternativt en svart. Det är bara lite pengar som fattas...

Våra hojar!!!
Rippa> Jepp, så gör vi. Sedan kan vi ha en liten Turner-klubb.

(Ska bara spara ihop 15' till...)

Våra hojar!!!
Jag skall vänta in SplitTail först innan jag gör några köp. Bör komma ut när som helst nu.

splitail.jpg

Våra hojar!!!
dsöalk jdsöfkcesöofkekcsldw asldcxs-adcwsam esjmdospajdewossdsjksa9wer93ewodkslas sa

Damn! Kortslutning i tangentbordet!

Must... not... droool...

dsjidwjsie92qwj ojokdoska<lwkq od idwq09+ei dwojd wKdwöodwk

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp