hehe, ja blev ju så, buda hem en sadel på ebay, o då funkade den inte me min befintliga sadelstolpe, så bytte den, o då måste man ju ha matchande styrstam, o hitta en beggad här på happy. köpte den, har alltid älskat den styrstammen, har alltid drömt om den :D, o då vare ju Oversized, så tvingade mig till nytt styre, o kunde fan inte hålla mig från att testa triggers, även om jag älskar gripshift, man vill ju testa allt :D bromsar byte ja för att få testa nå annat :D
hjulen var ju ett måste i o med gaffelbytet, eller nya hjul i alla fall. o ska ja vara ärlig så finns det inte så mycket att välja på som ä fint till lefty, inte om man vill komma i någorlunda klass me de chris king ja hade innan. pedalerna kände ja att det va dax för nya, de jag kört me tidigare har ja köprt me i 6 år. hade tänkt candy versionen, men sprang på ett par eggbeater till bra pris, så då blev det sånna ändå, fast ja varit tveksamma till dem, får väll testa, funkar det så funkar det.
klart du ska få testa den, kan sägas att det lilla jag testat me gaffeln på så känns det jäkligt mulligt :D