Våran sista 20 milare för detta år :)

kallegunnar

Aktiv medlem
Hallåj på er....
Då var ju PBP avklarat och viss motivation för att åter hojja börjar ju göra sig påmind.
Vad sägs om att hojja en vacker och lagom krävande 20milare till helgen
sovmorgon blir det ju då starten inte är förrns vid 08 tiden, föredrar dock att de som är sugna att hojja dyker upp vid ck hymers klubblokal vid 0730 tiden så stämpelkort osv hinner delas ut i god tid.
http://www.ckhymer.com/artikel.php?id=398

anmälan senast fredagskvällen(inte toksent tack) till mig kalle

banan går så här
http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid=E4A17CD3C3C3691981FD4FDB80923A67?fileId=orzxydztoxxnnynn

Föredrar kontant betalning på plats och jämna pengar
100kr för kort och 150 för kort och medalj....

givetvis finns fika efteråt
mvh kalle

jamen kommer du ner då "lovar" jag att se till att minst en linköpingsdeltagare kommer upp till stockholm för att köra ngn eller ngra av de två som återstår där!!

jag lovar Ari ;).....har en Gammal kompis som dyker upp så inget snabbt tempo för mig...bara njuta, fika och ljuga....alltså precis som vanligt

kallegunnar skrev:
-------------------------------------------------------
> jamen kommer du ner då "lovar" jag att se till
> att minst en linköpingsdeltagare kommer upp till
> stockholm för att köra ngn eller ngra av de två
> som återstår där!!

Tille jobbar redan på alla möjliga ursäkter för att slippa dom själv.. ;)

Ursäkter ja.

Istället för 30-milaren går jag på kräftskiva, men för att slippa 20-milaren skulle jag bli tvungen att åka till Falun och köra CX. Det låter jobbigt.

men va f....n
nävars krya på dig...kommer ju fler gånger...massor av fler gånger
men resten av stockholmsnissarna då??? nu är det väl på tiden att ni masar er ner ;)

Jag masade ner en gång förra hösten och nu en gång i våras (från Stockholm). Jag kan säga att banan är jättefin (förutom den där långa nerförsbacken med dålig asfalt där jag låg på bromsen för att inte skaka sönder (lite som PBP ibland!)). Tyvärr ska jag på fest, där jag är en av de som firas, och som börjar tidigt, så nästa gång får bli nästa år, tyvärr. Annars hade jag kommit ner dit igen. Men de som inte varit i Linköping och cyklat har definitivt missat något. Ha en bra cykling!

kallegunnar skrev:
-------------------------------------------------------
> men resten av stockholmsnissarna då??? nu är det
> väl på tiden att ni masar er ner ;)

Näpp. Sorry Kalle.

Tillbaka
Topp