Vardagsaction; cykeltjuvsjakt.

giphy.gif

Stort tack för alla vänliga ord! Och extra tack för textberöm - jag drömmer ju om att bli kreativ och skriva en bok...

Jag valde medvetet att hålla texten neutral utan gatunamn, datum, cykelmodeller mm. ifall det skulle bli en fortsättning av något slag.

@staine, du kan stalka fram platsen ganska enkelt, är det något specifikt du undrar, skicka PM. :)

Bra att vara ihärdig och göra livet svårt för cykeltjuven. Ju mer uppmärksamma folk är desto större risk att åka dit. Jag anser för övrigt att det skall finnas ett gemensamt straff för stöld av fordon och transportmedel. Cykel är inte en sak, det är en viktig transport av människa med eller utan last på cykeln.

Kristoffer R sa:
Stort tack för alla vänliga ord! Och extra tack för textberöm - jag drömmer ju om att bli kreativ och skriva en bok...

Jag valde medvetet att hålla texten neutral utan gatunamn, datum, cykelmodeller mm. ifall det skulle bli en fortsättning av något slag.

@staine, du kan stalka fram platsen ganska enkelt, är det något specifikt du undrar, skicka PM. :)

Hehe det behövs inte, men berest som man börjar bli kanske man har varit i trakterna och kan leva sig in lite.
Om inte annat, när du blir författare, är det ett ganska najs trick :)

Tillbaka
Topp