Varför blöder min vänstra bröstvårta?!?!
Dom säger att det finns en första gång för allt och jag har för första gången nött hål på en bröstvårta! Jag skulle ut på min vanliga 75km tur och observerade att det var världens motvind. Jag tänkte "Det här blir svättigt och drog på mig en "funktions" T-shirt med en skorta över samt cyckelbykor med shorts över, fyllde vatten flaskan och drog iväg. Jag tog en break efter 35km, track vatten och tog en "powerbar". Medans jag satt där och njö av det fina vädret (och försökte ignorera dom äkliga småflugorna som ville ha mitt svett, och det tidigare svett som jag dröp av) så känner jag hur den uppfriskade vinden byter riktning. 180 grader! Suck, motvind hem med... Nåja, jag hoppade upp på hojen och lekte med tanken att ta en kortare väg hem. Jag bestämde mig dock för att ta "vanliga" vägen och bar latmasken att fara åt helvetet! Backar man en gång så backar man snart varje gång!
När jag kom hem slut som en Aborre efter en lång kamp med en Abu droppen så såg jeg en röd fläck på skjortan. Vafan? tänkte jag och kände efter min ena bröstvårta var öm som fan och blodig! (Tur att man inte ammar! (och är kille))
Måste jag börja tejpa bröstvårtorna nu? Andra som har liknande problem med "funktions" T-shirts?
När jag kom hem slut som en Aborre efter en lång kamp med en Abu droppen så såg jeg en röd fläck på skjortan. Vafan? tänkte jag och kände efter min ena bröstvårta var öm som fan och blodig! (Tur att man inte ammar! (och är kille))
Måste jag börja tejpa bröstvårtorna nu? Andra som har liknande problem med "funktions" T-shirts?