weldion
Aktiv medlem
Vårklassikerna 2026 ...
Priset har nog uppdaterats sedan du kikade sist.Vad är det för streaming-tjänst som gäller i år? Discovery+ med sport ligger betydligt billigare än HBO med sport, så där är svaret?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Priset har nog uppdaterats sedan du kikade sist.Vad är det för streaming-tjänst som gäller i år? Discovery+ med sport ligger betydligt billigare än HBO med sport, så där är svaret?
TackPriset har nog uppdaterats sedan du kikade sist.
Varsågod, Karl.Tack Göran,
Jag kollade senast för 10 minuter sedan, men då på Standard+Sport på HBO, dvs 149+70 :) Är inte expert på detta, men det borde väl vara det som bäst motsvarar Underhållning+Sport på D+? Verkar träligt med reklam.
Haha, ursäkta för den Erik!Varsågod, Karl.
Just sportsändningen kan få reklaminslag, även om du betalar för reklamfritt.
Upplevs en smula slumpmässigt vilka utsändningar som det visas reklam i.
Mycket tyder på det. Verkar som de riktar sig mot den svenska marknaden.Är Discovery+ öppet för nyteckning igen? I fjol fanns inte ens den möjligheten. Då gick det bara att använda den ingången om man redan hade ett abonnemang.
Är det redan avgjort?
Tror tyvärr det. Gillar Pogacar, men någon spänning blir det ju inte.Är det redan avgjort?
Svor Pogge?Sedan länge. Vinnaren visste många svärord på olika språk.
PS: jag borde har skaffat VPN mycket tidigare. Trevligt att kunna titta på en fin lopp i vacker Toscana och med roligt flämsk kommentar som bonus.
EDIT: hm, jag är lite långsam (tittar på en match av sonen istället).
Inte för mig i alla fall.Är det någon reklam på HBO+sport på Strade Bianche?
Sen hade han i och för sig backarna under de sista sju milen att hänga med Pogi i också.Sexias är verkligen otrolig. Var ju rätt nära att han faktiskt kunnat följa Pogi. Hade backen inte varit så lång på slutet så :). Starkt slå De Toro efter dragit i flera mil med honom på rulle.
Svor Pogge?
Letade lite online där det fanns klipp och antingen var Del Toro helt rökt eller så lät han Seixas köra in som (värdig) tvåa.Trist att man inte fick se uppgörelsen mellan Seixas och Del Toro.
Jag gissar att om det beskedet inte vore Pogi skulle det ta hus i helsike.Enda fördelen med MSR blir plötsligt största fördelen - oavsett vad som händer kan inte Pogi soloköra de sista 8 milen in i mål utan det kommer även i år avgöras de 30 sista minuterna.
Fast nu när jag skrev det jinxade jag väl det hela så UAE hittar ett sätt att gå ifrån på Turchinopassey och köra 14 mil lagtempo längs hela kusten för att sen lyssna på lagchefen om vem som ska få vinna
Vad säger att det ska bli motvind uppför Cipressa? Ska man tro meteo.it ser det om något ut att på det stora hela om något vara sidvind/medvind.Med motvind uppför Cipressa blir det nog inte som förra året. Mer troligt att det är ganska samlat fram till Poggio och att en mindre grupp gör upp om det på slutet. Hoppas att Ganna tar det med en kilometerattackMvdP blir svårslagen dock
Ser inte ut att bli någon hård vind hur som helst. Om Pogacar är med in i Cipressa i hygglig position är min gissning att klungan är ganska rejält sönderslagen på toppen. Såvida det inte är kraftig motvind har jag svårt att se att han skulle vänta till Poggio. Jag tror han gett upp hoppet om att kunna göra ett vinnande ryck där.Jag kollade på yr.no, och då såg det ut som sydvästlig vind. Vad jag läst i olika cykelmedier visade tidiga prognoser medvind men närmare inpå verkar det se ut som motvind. Självklart hoppas jag att förutsättningarna finns för att racet börjar så tidigt som möjligt. Hade gärna sett Del Toro försöka med en attack i Cipressa medan Pogacar avvaktar, även om jag aldrig tror att det skulle hända
Brennan är sjukI långskottskategorin kan man väl även pytsa in Brennan. Inte för att jag tror att han hänger med hela vägen om det blir full sula uppför Cipressa men om det av någon anledning inte skulle smälla där så är jag inte helt säker på att de blir av med honom uppför Poggio och skulle han vara med i en spurt så ...
Ah, hade missat det. Minskar väl (marginellt) hans segerchanser.Brennan är sjukersätts av Campenaerts
Pidcock har definivt mer än MTB att komma med. Han har inte lyckats bli en konsekvent toppåkare, men de flesta av hans 12 segrar är extremt fina lopp som majoriteten av alla cyklister bara kan drömma om.Pidcock kan ni glömma. Förutom hans sista skalp har han inget att komma med. Mtb är hans arena om något på högsta nivån. Pogi tar det, väl, men man hoppas alltid på att MvDP hittar på något och kanske Ganna eller….. Pedersen som skall köra, fast han är väl eg slut?
Ok, bara ett svar till, sedan ska jag inte hamra mer på detta (är inget Pidcock-fan, men har lite svårt för kategoriska påståenden som inte stämmer oavsett vem det handlar om). Pidcock har vunnit fina segrar där det funnits andra starka favoriter. Hans tre kanske största meriter:men Pidcock vinner bara om favoriterna inte är med. ….
……. Mmm…. Men det var inte igår direkt och nu talar vi om imorgon….Ok, bara ett svar till, sedan ska jag inte hamra mer på detta (är inget Pidcock-fan, men har lite svårt för kategoriska påståenden som inte stämmer oavsett vem det handlar om). Pidcock har vunnit fina segrar där det funnits andra starka favoriter. Hans tre kanske största meriter:
Första landsvägssegern Brabantse Pijl 2021, vann före storfavoriten VwA.
TdF 2023 etapp 12 till L'Alpe d'Huez. Man får inte en seger på Alpen gratis.
Amstel Gold Race 2024. Gediget startfält som alltid i det loppet
Känns som att Pidcock är en humöråkare. Får det intrycket också i de reportage jag har sett med honom, mycket ADHD.Ok, bara ett svar till, sedan ska jag inte hamra mer på detta (är inget Pidcock-fan, men har lite svårt för kategoriska påståenden som inte stämmer oavsett vem det handlar om). Pidcock har vunnit fina segrar där det funnits andra starka favoriter. Hans tre kanske största meriter:
Första landsvägssegern Brabantse Pijl 2021, vann före storfavoriten VwA.
TdF 2023 etapp 12 till L'Alpe d'Huez. Man får inte en seger på Alpen gratis.
Amstel Gold Race 2024. Gediget startfält som alltid i det loppet
Kanske det men kanske inte riktigt på ADHD-Alaphilippe-nivåKänns som att Pidcock är en humöråkare. Får det intrycket också i de reportage jag har sett med honom, mycket ADHD.
Absolut. Men för att de riktigt braiga resultaten ska komma, menar jag.Pallplats i en GT tyder på en rätt skaplig förmåga att bita ihop även när humöret inte är på topp.