Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helt olika sporter.Hur kan dom ha Paris Marathon på samma dag som Paris-Roubaix?
Nej, skojar du? Menar mer att det är två enorma evenemang i samma stad på ungefär samma tid. Under en tid då terrorhot osv är högt.Helt olika sporter.
Det ska till en väldigt lång marathonbana om den ens ska komma i närheten av PR-starten som är flera mil norr om Paris…Nej, skojar du? Menar mer att det är två enorma evenemang i samma stad på ungefär samma tid. Under en tid då terrorhot osv är högt.
Det behöver inte vara bredvid varann för att ändå ta mycket resurser från polis med mera när det sker samtidigt.Starten för PR går i Compiègne, ca 8 mil norr om centrala Paris.
Det behöver inte vara bredvid varann för att ändå ta mycket resurser från polis med mera när det sker samtidigt.
Vet inte hur mkt extra problem PR bidrar med. Gissar att det är mer risk med att över huvud taget ha ett stort marathonlopp inne i en storstad.Det behöver inte vara bredvid varann för att ändå ta mycket resurser från polis med mera när det sker samtidigt.
Ja det är riktigt dåligt. Jag tänkte köra en dubbel i år men det gick ju inte.Hur kan dom ha Paris Marathon på samma dag som Paris-Roubaix?
Vadå, sub 2 på maran och helikopter till PR-starten borde väl funka?Ja det är riktigt dåligt. Jag tänkte köra en dubbel i år men det gick ju inte.![]()
Vad är maxmåttet (på däck)?Såg bilder från när uci kollade cyklar före start. Visste inte att det finns en maxbredd för däcken på lvg race.
De kollade styrbredd, elektriskahjälpmedel och däcksbredd
Han verkar avvakta till sektor 29Dagens långa utbrytning blir att Pogi går loss i sektor 30 och solokör 16 mil till mål.
Visa bilaga 824590
Defensivt!Han verkar avvakta till sektor 29
Varför undrar du det?Hur kan dom ha Paris Marathon på samma dag som Paris-Roubaix?
Ja man får inte vara lättstressadFy fasen för att köra bil i karavanen.
Känns som man skulle behöva fyra ögon och två hjärnor för att klara av att hantera all information.Ja man får inte vara lättstressad
trodde 38 eller 40 var maxbredd, men det kanske blir det om höjden ska stämma. Så ett bredare däck som inte bygger på höjd blir väl bästa? i28 gravelhjul?Kollade upp det nu.
Det finns ingen gräns för bredd på däcket men höjd för hela hjulet på 700mm.
Ett bredare däck bygger ju även på höjden så med de fälgbredder de kör på nu så är gränsen på 38-40mm däck.
Jag brukar inte gilla användning av det ordet då det ofta missbrukas, men här var det banne mig motiverat!
Colnagos aktie sjunker 50 %.Om han vinner på den cykeln skulle bli en sån skräll