Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du kan backa ur och starta om sändningen, så är det reklamfritt när det börjar igenJ-a reklam. Är det HBO max super plus turbo Gti som är alternativet utan reklam?
Jag sitter på D+. Inledningsvis fick reklam så jag höll på att spy. Sen insåg jag att jag valt fel stream. Har efter byte varit reklamfritt.J-a reklam. Är det HBO max super plus turbo Gti som är alternativet utan reklam?
Pedersen hade väl problem tidigt?Kör Alpecin också Pirelli? Lidl Trek har inte haft samma problem. Kanske ligger nåt i det där med två däck eller vad det var.
Jasper borde kunna hjälpa till.Har han några hjälpryttare kvar eller dom var frånåkta redan? Tycker på 2min borde ett gäng Alpecinare ha kommit ikapp o kunna assistera.
Då är Pirelli den gemensamma nämnarenPedersen hade väl problem tidigt?
Men där så!?Ja alla förhandsfavoriter utom Ganna
Inte längre.Ja alla förhandsfavoriter utom Ganna
JinxJa alla förhandsfavoriter utom Ganna
Tror inte MvdP har någon chans att komma ikapp. Skulle det gänget komma för nära slänger Pogi på ett par kol till på grillen.Jämnar det ut sig om MvdP kommer ikapp, men drar mig sig hjälpåkare från UAE?
Övriga i gruppen vill ju inte ha mer sällskap heller. Kanske därför Visma tar en förning nuTror inte MvdP har någon chans att komma ikapp. Skulle det gänget komma för nära slänger Pogi på ett par kol till på grillen.
Jo, men å andra sidan tror jag inte det spelat någon roll. I alla fall vad det gäller segern, vilket väl är vad MvdP är intresserad av.Känns som MvdP gjorde en taktisk blunder, han satt ju i en klunga som konstant tog in tid. Känns dumt att ställa av dom på pavén.