miyatafarfar
Aktiv medlem
Vårklassikerna 2026 ...
Låt Pigge dra nu Wout!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Avståndet ökar..Vad händer med Pedersen nu då? Jobbigt att ligga solo i ingenmansland sådär
Ja, men i intervjuer har han uttryckt minst podium som mål. Och den chansen har han ju än. Men hade varit mer taktiskt att få lite sällskap?Avståndet ökar..
Nu är MvdP ikappVad händer med Pedersen nu då? Jobbigt att ligga solo i ingenmansland sådär
Kruxet är att den som är närmast efter är MvdP.Ja, men i intervjuer har han uttryckt minst podium som mål. Och den chansen har han ju än. Men hade varit mer taktiskt att få lite sällskap?
Som han tappade direktKruxet är att den som är närmast efter är MvdP.
Nä, han är helt borta.Tror ni att Adamsson kommer säga något om Hem?
Att dom ökar luckan är imponerande
De andra är väl rätt mosiga, möjligen bortsett från Laporte.Dom kör ju i princip 2 mot 1, det är nästan uteskutande MvdP som drar i gruppen bakom.
De andra är väl rätt mosiga, möjligen bortsett från Laporte.
Är nog rätt stor sannolikhet att det blir så ändå.Kom igen nu Wout. Ingen vill att Picachu ska vinna allt
Det skulle vara helt galet, och så välförtjänt. Det skulle iofs vara välförtjänt om Focaccia vann också.Vore sjukt häftigt om Wout tar spurten på velodromen
Jag tänker att om Pogi släpper lite och blåser förbi så kan det vara svårare att täppa till en lucka än om han har honom framför sig och "bara" har att hålla rullen.Att själv välja linje och var säker om Pogi ramlar är nog skönt också
Jag har en obehaglig känsla av att Wout kommer att klanta till det taktiskt om det skulle inträffa.Det skulle vara helt galet, och så välförtjänt. Det skulle iofs vara välförtjänt om Focaccia vann också.
Det eller ev. Carrefour blir det nog.Sticker Pogi på Camphin?
Nä, han har bara gått med på tur!Nu kommer förmodligen Wout att tvingas släppa i Carrefour (tippar jag på) men ser han inte starkare ut idag än på länge?![]()