Vårklassikerna 2026 ...

Vårklassikerna 2026 ...
1000008948.webp

Vårklassikerna 2026 ...
Äntligen! Grymt WvA!!! Den segern har han väntat på 10 år eller nåt.

Sicka slapprövar i andragruppen, dom har legat o fisdragit o låtit MvdP dra 90% o varit 20-30s bakom tätduon, vilket varit fullt möjligt att dra ikapp om de samarbetat, o när det är några km till mål har de kraft att attackera.

Vårklassikerna 2026 ...
Att inte sändningen är igång för damerna ännu
Ja, intervjuer kan de ju banda och sända senare. Om inte annat i något parti med stiltje i damernas lopp (om de inte kan vänta till efter damernas lopp). Men det är ju ett generellt fel som producenter gör. För mkt fokus på saker runt omkring istället för på live-sport.

Vårklassikerna 2026 ...
Ja, intervjuer kan de ju banda och sända senare. Om inte annat i något parti med stiltje i damernas lopp (om de inte kan vänta till efter damernas lopp). Men det är ju ett generellt fel som producenter gör. För mkt fokus på saker runt omkring istället för på live-sport.
Ja, eller startat tidigare. Jag hade lätt kunnat se deras lopp innan herrarna och missat första ~100km

Vårklassikerna 2026 ...
Jag får säga att jag gillar Pedersen i intervjuer. Han lyckas ofta vrida till svaren på lite halvdumma frågor på ett bra sätt.

Vårklassikerna 2026 ...
Okej, stämmer nu känslan att ingen större skillnad eller förbättring i hållbarhet av material trots en massa ny svartkonst sedan ifjol? Kanske lite mindre mörbultade cyklister (?) men spontana känslan är ju att det var mycket hårdvaru-haverier.

Vårklassikerna 2026 ...
Kommentarer som jag råkade felposta i hockeytråden och fick lite spott och spe för där:

Aj.

Van der Hulst såg avtuppad ut.

Höns på vägen!

Bakläxa på kommentatorernas snack om kullersten.

Vårklassikerna 2026 ...
Ah vilket lopp. Dog lite för mig när MvdP såg ut vara helt borta, men gjorde ju en dagens största bedrift genom att ta sig in i tävlingen igen. Kul att WvA vann. Lite skönt se att att Pogi kan förlora, och Wout hade ju sin bästa dag på åratal

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp