Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
så skönt!!! Det var gött att se Wout få vinna!Rädd wout sjabblar bort det. Hoppas inte
Var väl klart redan sen tidigare? Han ska väl upp i sex TdF?Jaha, då kör ju Pogacar ytterligare ett år iaf. :)
Det var det säkert, men jag har en känsla av att PR sitter som den mest irriterande taggen i honom jämfört med andra mål.Var väl klart redan sen tidigare? Han ska väl upp i sex TdF?
Nä, jag tycker det på teve-bilderna ser ut som att han inte bryr sig alls......Det här betydde mycket för Wout
Ja, intervjuer kan de ju banda och sända senare. Om inte annat i något parti med stiltje i damernas lopp (om de inte kan vänta till efter damernas lopp). Men det är ju ett generellt fel som producenter gör. För mkt fokus på saker runt omkring istället för på live-sport.Att inte sändningen är igång för damerna ännu
Oscars-kommittén är redan underrättad!Nä, jag tycker det på teve-bilderna ser ut som att han inte bryr sig alls......
Ja, eller startat tidigare. Jag hade lätt kunnat se deras lopp innan herrarna och missat första ~100kmJa, intervjuer kan de ju banda och sända senare. Om inte annat i något parti med stiltje i damernas lopp (om de inte kan vänta till efter damernas lopp). Men det är ju ett generellt fel som producenter gör. För mkt fokus på saker runt omkring istället för på live-sport.
Ja han är ärlig i intervjuerna. Inte så där mediatränad och tråkig som många blir.Jag får säga att jag gillar Pedersen i intervjuer. Han lyckas ofta vrida till svaren på lite halvdumma frågor på ett bra sätt.
Vet inte om de tycker det blir för tidig start.Ja, eller startat tidigare. Jag hade lätt kunnat se deras lopp innan herrarna och missat första ~100km
Punkterat eko!Ekar det här inne?