Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag får säga att jag gillar Pedersen i intervjuer. Han lyckas ofta vrida till svaren på lite halvdumma frågor på ett bra sätt
Anders och Mads är ju vänner.Ja han är ärlig i intervjuerna. Inte så där mediatränad och tråkig som många blir.
Tadej gav också en bra intervju.
Jo, men jag har hört honom hantera "dumma" frågor från andra journalister på likartat sätt. Inte vara oförskämd men ändå göra det tydligt att svaret var så uppenbart att frågan egentligen var överflödig.Anders och Mads är ju vänner.
Är ju bra att våga ställa dumma frågor. Och hålla isär jobb och vänskap.
Men jag håller med svaret var ju rätt uppenbart
Vem är förvånad ? Den här typen av artiklar är tyvärr vanligt numera, och inte bara för cykling.Vore det inte kul om svenska medier någon gång kunde bry sig cykeltävlingar och inte bara de "udda händelserna" i cykeltävlingar?
Kör inte alla tubeless? Förutom Lidl Trek som kör någon slags tubeless + tub i ett-variant?Jag skulle tycka det vore intressant med statistik på punkteringarna på PR. Uppdelning på
- Tub
- TL
- TPU
Det enda svenska medier rapporterar om cykling är väl händelser av detta slagVore det inte kul om svenska medier någon gång kunde bry sig cykeltävlingar och inte bara de "udda händelserna" i cykeltävlingar?
Visa bilaga 824667
Ja, jag menade bara att jag är lite trött på att det ska behöva vara så. Är de inte intresserad av att skriva om det som cykel egentligen handlar om kan de lika gärna skippa det helt. Som det är nu är det lite som att de bara skulle rapportera pinsamma självmål och läktarvåld kring fotboll.Det enda svenska medier rapporterar om cykling är väl händelser av detta slag
och kring olika dopningsfall.
Jag instämmer helt och hållet, men detta är uppenbarligen nivån på svenska medier numera.Ja, jag menade bara att jag är lite trött på att det ska behöva vara så. Är de inte intresserad av att skriva om det som cykel egentligen handlar om kan de lika gärna skippa det helt. Som det är nu är det lite som att de bara skulle rapportera pinsamma självmål och läktarvåld kring fotboll.
Jo, om inte annat säkert en värdefull erfarenhet.Och Jakob Söderkvist kom på 75:e plats, 10 m 45 s efter.
Det får väl ses som en godkänd debut tycker jag.
Har du 1500W i 15 sekunder eller 400W i 30 minuter så kör bara. För alla andra är det tyvärr förbjudet.Man blir ju sugen på att klicka hem ett par Oakley Kato nu med alla bilder..
Jag fattar inte, körde han med några flashiga prototyp-pedaler med andra cleats än vanliga Shimano-pedaler som bara han i laget hade?
Fast var inte Hayman mer av en skräll?
Visst, WvA var inte på något sätt favorit, men han var väl i alla fall bland topp-5 bland som det snackades om inför loppet? Min bild är att Hayman var en rejäl överraskning och ingen som speciellt många hade haft på sin topp-5. Eller är jag snett ute?
Fasen, jag måtte ha blandat ihop det och fått för mig att det var 1500 watt i 30 min. Bara att börja justera träningen.Har du 1500W i 15 sekunder eller 400W i 30 minuter så kör bara. För alla andra är det tyvärr förbjudet.
Det måste ju ses som ett jättemisstag av laget och Shimano.Jag fattar inte, körde han med några flashiga prototyp-pedaler med andra cleats än vanliga Shimano-pedaler som bara han i laget hade?
Varför använder inte laget samma pedal/cleats-system? Det är ju inte jättesällan som stjärnorna behöver låna någon hjälpryttares cykel under en kortare tid.![]()
Fast var inte Hayman mer av en skräll?
Visst, WvA var inte på något sätt favorit, men han var väl i alla fall bland topp-5 bland som det snackades om inför loppet? Min bild är att Hayman var en rejäl överraskning och ingen som speciellt många hade haft på sin topp-5. Eller är jag snett ute?
Jag fattar inte, körde han med några flashiga prototyp-pedaler med andra cleats än vanliga Shimano-pedaler som bara han i laget hade?
Varför använder inte laget samma pedal/cleats-system? Det är ju inte jättesällan som stjärnorna behöver låna någon hjälpryttares cykel under en kortare tid.![]()
Läste ngt om att hälften använde vanliga (inkl. MvdP) och andra halvan det nya (inkl. Philipsen) men att systemen ”ska” vara kompatibla och att det i ngt tidigare lopp (Philipsen i Kuurne?) funkat att byta cykel. Här gjorde det ju dock uppenbarligen inte.Ja, antingen Philipsen eller MvdP körde med de nya pedalerna, Spd-slr enligt ryktena. Hål i huvet av laget att åkarna inte hade pedaler som passar varandras skor.
Det kan nog bli lite tryckt stämning när Alpecin börjar utvärdera vad det misstaget kostade.Det kanske funkar från ena hållet men inte åt det andra, så att säga? Hursomhelst, det verkar väldigt märkligt och klantigt att inte kolla upp det innan.
Dom hade väl QR? Reagerade på det när MVDP försökte byta hjul efter att cykelbytet inte fungerade.Gissar att tanken var att ett cykelbyte går snabbare än framhjulsbyte. Och skillnaden är dessutom större när de inte har snabbkopplingar.