weldion
Aktiv medlem
Vårklassikerna. Nu börjar det.
Hittar inte helt svenskt ljudspår i GCN+. Får kanske öva upp norskan?Så nu är det dags!
Saknar alla den svenska kommentering på Discovery+ eller är det bara för mig det strular?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hittar inte helt svenskt ljudspår i GCN+. Får kanske öva upp norskan?Så nu är det dags!
Saknar alla den svenska kommentering på Discovery+ eller är det bara för mig det strular?
Vacchi kanske kommer in först när Eurosport börjar sända. För Paris-Roubaix rekommenderar jag ändå engelsk kommentering då de har Magnus Bäckstedt som expert då (hade de ifjol iaf och han var grym).Hittar inte helt svenskt ljudspår i GCN+. Får kanske öva upp norskan?
Ja började med 90 km kvar.….Lönt att visa en jävla prisutdelning o allmänt menlöst eftersnacksbabbel när dom e sjukt sena att skifta över till cyklingen.
Nja skuille inte säga det, Tiesj Benoot kom ju tre på Strade och Attila Valter 5a.Jumbo kör med b-laget ser jag.
Det var Healys stumpor som gjorde detPogačar vann som väntat, men jäklar vad bra Ben Healy är, vilket genombrott!
Ingen repris i år tack!