Världens Längsta CX-Tråd
Kanttråd, 120tpi och möster som kladdar igen av närmsta hundskit - get real :-)Spacekitty sa:Panaracer Gravelking SK ska också finnas i grönt, och blått.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kanttråd, 120tpi och möster som kladdar igen av närmsta hundskit - get real :-)Spacekitty sa:Panaracer Gravelking SK ska också finnas i grönt, och blått.
emmer sa:.
Just det ja
Länkar till riktig sport var det ju...
Lördag Middelkerke Superprestige
GCN - https://www.facebook.com/events/2307342412830023/
Söndag Hulst BRICO Cross
GCN - https://www.facebook.com/events/1200698166751425/
Givetvis finns det ju "fullänkar" med äkta rotvälska hos kommentatorerna om man letar :-)
emmer sa:Det var mycket tuffare på pappas tid :-)
[Styrändsreglage, korgpedaler, 26mm däck och osedvanligt korkade hinder :-) ]
Edit: WTF! Klicka så ni ser den på youtube istället...
Jag bumpar upp min egen tråd då jag fått nya bekymmer med min cx (tråden började en gång med mitt cykelinköp även om titeln byter på vägen).
Idag när jag skulle ut och cykla i snölandskapet slutade helt plötsligt reglaget att dra vajer. Det är SRAM 10d (tror det är Force). Är det ett känt bekymmer likt Shimano där man kan få igång dem igen med smörjning? Eller är det kaputt på riktigt? Om så är fallet, vad är lämpligast att göra på en budgetcykel?
Det klickar. Fast det "fastnar" inte. Och det blir aldrig "dubbelklick" för att släppa vajer vid kort tryck. Och vid långt tryck så klickar det flera gånger under slaget.Är det "stopp" eller klickar det i reglaget?
Ja.Falun på lördag!
Tub, men kör slanglöst ibland på träning. Kan inte ha lika lågt tryck med slanglöst.Är det fortfarande tuber som gäller på cx eller har folk gått över till tubeless även här?
Dom som är snabb kör ofta tub. Jag är talanglös så jag kör slanglöst med donnelly 33 WC.Är det fortfarande tuber som gäller på cx eller har folk gått över till tubeless även här?
Hmm, intressant - just Donnelly verkar ju ha slanglöst i 27,5". Men verkar inte så lätt att få tag på, var köper du dem?Dom som är snabb kör ofta tub. Jag är talanglös så jag kör slanglöst med donnelly 33 WC.