Varning! Gran i hängmattan, Skatås
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte hoppet lät som en bättre idé :)rekrevs sa:Rapportera det där till Park och Natur så borde den förhoppningsvis snart vara borta.
Är det ett sånt där Strava-namn?BjornR sa:Segmentet kallas ju trots allt joyride. Finns ett step-up i början och då måste man jämna ut det med ett step-down.
Rattnalle sa:Är det ett sånt där Strava-namn?BjornR sa:Segmentet kallas ju trots allt joyride. Finns ett step-up i början och då måste man jämna ut det med ett step-down.
Det ifrågasätter jag inte. Jag har bara aldrig hört namnet. Det verkar finnas en massa namn på stigar på Strava som jag aldrig hört någon använda :)BjornR sa:Rattnalle sa:Är det ett sånt där Strava-namn?BjornR sa:Segmentet kallas ju trots allt joyride. Finns ett step-up i början och då måste man jämna ut det med ett step-down.
Sådant stravanamn. Är ju bland de roligaste högfartssegmenten i gbg. Krävs inga bromsar om man inte tänker svänga mot till parkeringen :)
Rattnalle sa:Det ifrågasätter jag inte. Jag har bara aldrig hört namnet. Det verkar finnas en massa namn på stigar på Strava som jag aldrig hört någon använda :)BjornR sa:Rattnalle sa:Är det ett sånt där Strava-namn?BjornR sa:Segmentet kallas ju trots allt joyride. Finns ett step-up i början och då måste man jämna ut det med ett step-down.
Sådant stravanamn. Är ju bland de roligaste högfartssegmenten i gbg. Krävs inga bromsar om man inte tänker svänga mot till parkeringen :)
Cannondale jekyl 1000 sa:Grannen hade en grann gran men frun sa att den där furan på bilden ser mer ut som en tall.
Köp en ihopfällbar såg så fixar ni snart den där och ni slipper oroa er för att bli ertappad utan motorsågskörkort.
Konkret sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Grannen hade en grann gran men frun sa att den där furan på bilden ser mer ut som en tall.
Köp en ihopfällbar såg så fixar ni snart den där och ni slipper oroa er för att bli ertappad utan motorsågskörkort.
Jag rekommenderar yxa, gränsfors.
Cannondale jekyl 1000 sa:Konkret sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Grannen hade en grann gran men frun sa att den där furan på bilden ser mer ut som en tall.
Jag rekommenderar yxa, gränsfors.
Vem vill ha något som håller i 58 generationer och är tillverkat i Sverige?
Kan varmt rekomendera ett besök på yxfabriken i Gränsfors. Riktigt intressant.