Vart Garmin Edge 305 bästa pris?

gbghenke

Ny medlem
Tjena

Dustin säljer denna rätt billigt men jag har tröttnat på att dom inte får in den i lager. Har sett att dom säljer den för 150 USD på ebay fast det blir ju frakt och moms också så det blir totalt 2000kr därifrån. Bäst skulle ju vara om man kan handla den nånstans i sverige får garantin...

Sen så tippar jag på att dom amerikanska har 110V laddare vilket är lite drygt...

Nån som vet nått ställe där dom har denna billigt i sverige?

//Henrik

Aha det är en usb laddare men då är det ju lungt att handla en från usa. 1års garanti, authorized dealer (peppar peppar) totalpris skeppad till sverige med tull och moms 1949:-

Kikade på prisjakt och billigaste edge 305 med både cadence och pulse kostar 3600:- Den från usa hade både cadence och pulse....

Letar vidare... bäst hade varit att handla i sverige ifall nått pajjar eller liknande.

//Henrik

Både jag och två till har handlat våra Edge i USA och som du nämner är priset mkt lägre, framförallt när man väljer alla tillbehör (och det var extra nice när dollarn var "gratis" förra året)
Jag köpte via Amazon och de två andra via Ebay, ingen utav oss hade några problem och laddar gör man via USB.
F.ö är det nog den pryl som gett mest "glädje" för pengarna, fungerar suveränt bra och tillsammans med SportTracks har man full koll på sin träning, turer och utrustning.

Unbelievableshop.com brukar vara väldigt billiga, de ligger inom EU också. Men just nu lyckas jag inte komma in på deras sida.

Edit: Det verkar som om de lagt ner verksamheten. Tyvärr.

Senast redigerad av en moderator:
Att tänka på:

Om man inte har köpt den i verige så måste man skicka den Garmin i England vid ev. garantiärenden och vid den kontakten nämn inte att du har köpt den via Ebay, det gillar dom av någon anledning inte... Iaf enligt säljaren på ebay som jag köpte av för nått år sedan.

Jag var på väg att köpa den när jag var i amerikat för några veckor sedan, med dollarkursen då landade den på 1300kr. Tyckte dock att det räckte med min etrex.

Tillbaka
Topp