vart kan man köpa Kona Honzo?

Bergets

Medlem
Tjenare gänget

jag var dum nog att sälja min Kona Honzo 2019 i fjol i förmån av en cykelcross. Men jag känner nu ett otroligt sug utav att köra lite MTB.
jag gick in och kollade på Bikster men den billigaste Honzon där ligger på 23k? (jag köpte min förra i fjol för 14k på samma sida)
what gives?

den måste ju finnas i något billigare utförande någon annan stans?

Här är en handlare i Nederländerna där det inte uttryckligen står att den är slut, jag provade att lägga i varukorg utan problem, men du får väl maila eller ringa dem för att bekräfta korrekt lagersaldo i din storlek.

Pris 1399 Euro och fraktkostnad till Sverige ingen aning.

Här är en handlare i Nederländerna där det inte uttryckligen står att den är slut, jag provade att lägga i varukorg utan problem, men du får väl maila eller ringa dem för att bekräfta korrekt lagersaldo i din storlek.

Pris 1399 Euro och fraktkostnad till Sverige ingen aning.

tack, men de verkar bara skicka mellan nederländerna, tyskland och belgien..

jag får kanske kolla efter andra alternativ..? Väldigt synd, för Honzon passade mig väldigt bra..
någon som vet hur SCOTT SCALE 970 alt 965 är?

Du är ju helt fel ute säsongsmässigt. De nya modellerna dimper väl ner snart. Frågat en handlare som säljer Kona om det går att beställa?

Alternativ från Canyon, finns i lager i XL.

Honzo kommer med kort stam. Om du kör XC skulle du kunna tar L och byta till en längre stam. Till mer teknisk cykling är en kortare stam, och då XL, bättre.
jag kör väll inte speciellt avancerat utan mer XC men ska man verkligen lägga 15k på en cykel som egentligen är en storlek för liten? ?

Alternativ från Canyon, finns i lager i XL.

den ser ju med trevlig ut, synd att 8.0 inte finns tillgänglig, jag hade gärna haft en dropper post igen :)

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp