Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hmm hoppas det, vore tråkigt om man inte kunde se VMDet är SVT som har rättigheterna. De verkar bara sända XCO på söndag. Ev går det som de inte sänder att ses på UCI:s kanaler.
Men nån knäppgök måste ju ha börjat med Messenger/WhatsApp och fått resten med sig, så varför skulle det vara problem att lura med sig fårskocken en gång till?Skulle jag ha en knäppgök i släkten som ville byta nuvarande Messenger/WhatsApp-grupper för delning av semesterbilder och julplanering mot ett krypterat alternativ skulle jag… sucka. Tror jag.
Eh, jag ville visst hitta det lite för mycket och trodde jag såg det men var nog nästa världscup ??.Kan ändå inte hitta :(
UCI verkar ju dock ha policyn att det som rättighetsinnehavaren inte använder sänds fritt i UCI:s egna kanaler. Men just här verkar det ju ligga nåt misstag bakom eftersom de verkar ha fått för sig att det som SVT inte sänder sänds av Discovery så därför släpper de det inte. Oklart vem som gjort fel, men iom att SVT listas att sända XCO:n idag och inget mer (vilket stämmer) så är det gissningsvis UCI (felaktigt antar att Discovery har rättigheten) eller Discovery (felaktigt rapporterat att de ska sända) som gjort fel.Sen kan man ju fundera på om förbunden verkligen gagnas av den strategin. Spridningen av en sport borde gynnas av att den går att se och med något som effektivt sett blir ett förbud att lagligt se den sporten gissar jag att sannolikheten minskar att sporten ska få fler utövare och växa i popularitet.