Vart köper man Trek?

Vart köper man Trek?
Köpte min Trek hos Alrikssons cykel i sexdrega utanför borås. Han har en jädra koll på Trek.
Samma Alriksson som har teamet Alriksson cykel team som är så framgångsrikt.

Vart köper man Trek?
Jag köpte min TREK 6500 på Henrikssons Cykel & Sport AB i Borås förra sommaren och ska köpa en TREK 1.5 där i vår också. Mycket kompetenta och trevliga att ha o göra med. Får åka ett antal mil extra men jag tycker det är värt besväret.

Vart köper man Trek?
Kolla in erlan cykel o sport i varberg (www.erlan.se) dom har lite lägre priser än list priset på trek men annars kan ja varmt rekommdera herikssons i borås

Vart köper man Trek?
Fässberg: Om det var mig du syftade på så har jag aldrig ägt en stinky. Jag rullar runt på en Orange Patriot med för stor framgaffel. Därför behöver jag en ny ram.

Det där med att precisera vart i sverige jag vill handla ramen är ganska oviktigt, är en rätt internationell människa och kan tänka mig att handla utomlands också.
Ringt runt lite här och var idag och inte lyckats hitta ett enda ställe som vill sälja en lös ram och skicka med post.. Kass tycker jag

Hittade en ny Scott Ransom 30 för ett bra pris idag som jag slog till på så jag får vänta lite med downihllram.

Verkar krångligt att få tag på en trek session, någon som har något annat bra förslag på trevlig downhillram i prisklass runt 20000?

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp