Vart köper ni eran touring cykel?
Jag har kollat på att skaffa en touring cykel eller en gravel som är mer åt touring hållet och som kan ha lite väskor monterade, mitt lilla problem är att det verkar vara omöjligt att få tag I de cykalr jag söker och just touring cyklarna extra så om jag hittar från samma märke är det nästan alltid mtb eller Gravel men som inte lämpar sig för behovet.
Just de som jag gärna hade kollat närmare på är Kona Sutra/Sutra SE, Salsa Marrakesh eller Specialized AWOL.
Finns det specifika touring cyklar hos återförsäljare i sverige eller är det för nischat och det är import/begagnat som gäller?
Jag har ingen koll och utöver dropin bikes och fix my bike i stockholm så kan jag inte hitta något
Just de som jag gärna hade kollat närmare på är Kona Sutra/Sutra SE, Salsa Marrakesh eller Specialized AWOL.
Finns det specifika touring cyklar hos återförsäljare i sverige eller är det för nischat och det är import/begagnat som gäller?
Jag har ingen koll och utöver dropin bikes och fix my bike i stockholm så kan jag inte hitta något