Vätternresultat

Vätternresultat
Håller faktiskt på att ladda hem Tjejvätternresulaten nu. Skickar sedan till Tobbe för uppiffning och publicering. Så det ska nog bli en lista för damerna med....

Vätternresultat
vattern04.pdf ligger som nummer fem nerifrån räknat.

I version tre (det är den som ligger ute nu) finns resultat tom startnummer 18271 med. Inklusive din kompis:

Start# Grupp Namn           Ort      Start Hjo   Medevi Mål   Tid   Plac. Fart  Tid efter % Snabbare
17532  234   JANSSON, BJÖRN DANDERYD 04:00 08:46 11:54  12:36 08:36 56    35,35 00:46     0%

Vätternresultat
Tackar så mycket The_TnT.
I PDF filen hittar jag min kompis 17532, däremot när jag laddar ner vattern04xls.zip och packar upp den så finns han inte med? Mycket mystiskt...

Tackar för allt jobb ni lagt ned, otroligt att inte arrangören kan lägga ut resultatlistor på en så stor och "dyr" motionstävling. Varför kan alla MTB-långlopp lägga ut listor men inte VR?

Vätternresultat
Skumt, det är samma fil bakom både PDF:en och Zipfilen. Jag gissar att din webbläsare eller eventuell proxy du har någonstans mellan dig och Internet har cachat den gamla versionen.

Vätternresultat
Tusen tack!!! Vad gulliga ni är som fixat ihop resultatlistorna på både Vätternrundan och Tjejvättern!! Mer stolt över min 6:e placering på tjejvättern än min 1835:e på Vättern....Kul att få veta hur det gick iaf! Stor kram på er!!

Vätternresultat
Torben Kudsk har skickat mig en rejält upphottad version av Excelfilen med bl.a. diagram där du kan se en massa kul saker, kolla in den! Länk i mitt resultatinlägg ovan.

Tack Torben!

Tillbaka
Topp