Vätternrundans service till SUB-grupper
Jag är minst sagt lite sur på Vätternrundans bristande service till oss i sub-grupperna. De stängde alla vätskekontroller och servicestationer när sista ordinarie cyklist hade passerat. Av ett svar jag fått idag från Eva-Lena på Vätternrundan anser de att två langningssträckor helt kan ersätta vätskekontrollerna och att två servicebilar som ska ha snurrat runt helt kan ersätta servicestationerna vid vätskekontrollerna. Jag trodde i min enfald att lagningssträckorna var en möjlighet för oss att fixa kortare stopp men nej, det var en möjlighet för Vätternrundan att ta ut förhöjd anmälningsavgift till mindre service. För ordinarie anmälningsavgift + 400 kr fick vi mindre service än alla andra.
Kan inte ni andra som drabbades av Vätternrundans minimala service skicka ett klagomail till Vätternrundans kansli på info@vatternrundan.se så att de kanske ödmjukas lite.
KjellF
Kan inte ni andra som drabbades av Vätternrundans minimala service skicka ett klagomail till Vätternrundans kansli på info@vatternrundan.se så att de kanske ödmjukas lite.
KjellF