Växelöra till Radon QLT

Nicke_mtb

Medlem
Växelöra till Radon QLT
Har sabbat växelörat på min Radon QLT Race 4.0....

Självklart skulle jag ha beställt med några extra växelöron när jag köpte cykeln. Men det gjorde jag inte. Ska jag vara helt ärlig så fattade jag inte att det skulle behövas. :)

Sugen på att cykla igen så fort som möjligt.

Har beställt nya från bike-discount.

Finns det någon butik i Stockholmstrakten där det kan tänkas finnas passande växelöra?

Någon som har ett passande växelöra till övers för en rimlig peng?

Växelöra till Radon QLT
Har du möjlighet att ta en bild på växelörat? Är det någon form av nära-standard så borde de större butikerna kunna ha något. Kika med Cykloteket, till exempel.

------------

Det känns förresten som att vi kanske känner varandra på jobbet;-) I så fall har vi ytligt diskuterat problemet redan:-)

Växelöra till Radon QLT
Ah, utmärkt! :-) En bild tror jag säger mer än tusen ord. Det är ju en inte helt vanlig cykel du har, nämligen. Kolla även med Specialized-butiken i sjöstan. De har bra koll om något.

Får du ihop cykeln så tänkte jag och QSX-mannen med helskägg cykla lite på söndag vid lunch. Vore grymt om du kunde haka!

-----------

Edit: Den här sidan kanske kan vara till hjälp i sökandet: http://derailleurhanger.com/index.htm

Senast ändrad:
Växelöra till Radon QLT
Nicke_mtb skrev:
-------------------------------------------------------
> TCM hade en modell som passade!!
>
> Tack för tipset!
>
> Redan hunnit ut och testa i Hellas.

Skönt! ?

Växelöra till Radon QLT
När jag beställde från bikediscount till min Radon stage5 2008 stod det Cube på dom (samma modell)
Kan vara bra att veta.
//ULF

Tillbaka
Topp