Växelöratill en Commencal Supreme i Åre

cruxet

Aktiv medlem
Idag lyckades jag köra av växelörat till min commencal supreme och naturligtvis har jag inget extra med mig häruppe i Åre.

Finns det någon vänlig själ som är häruppe och som har ett extrasom jag kan köpa, alternativt någon som är på väg upp som har ett extra öra? Jag skulle bli själaglad om det här kunde lösa sig.

Senast redigerad av en moderator:
Ett longshot är att ringa runt till personer i Åre eller jämtland i allmänhet som har en Supreme till salu..chansen är ju att det finns ett öra i reserv nånstans.
Funkade för en polare en gång när det var kris..

Ha ha ja du har väl det största lagret i Sverige, det blir nog svårt att köra avalanchen med Singlespeed så jag kör med växlar numera eller jag gjorde tills idag, nu blir det chainless ett tag:) Det verkar iaf som att jag kan beställa hit ett par tills nästa vecka.

Ska inte du på bröllopp eller nåt sånt, fast det här är väl en bra anledning att åka hit istället:) Du får tom sova över i egen säng och allt...

Sweet! Bröllopet är inte förrän nästa helg. 140 mil för två dagar cykel skojar man inte bort... Men det är jag fan värd. :)

Tillbaka
Topp