Veckodosen av änggårdsbergen! Happyride, Easyride!

Konkret

Ny medlem
Är det nån som är ute och hojjar i änggården från 1630 och framåt på veckorna? Jag pendlar förbi varje dag och minst en gång i veckan dundrar jag in. Hade varit med lite nya stigtips och sällskap.

PS kör ej i mörker, rädd.

Senast ändrad:
För tidigt för min del, slutar jobbet vid 17 så det brukar bli runt 1830. Dock siktar jag på en tur imorgon om du e sugen!

Varit uppe och kört i änggårdsbergen mitt på dagarna, brukar bli att jag sticker ut runt 12-13 men kan väl såklart förläggas något senare (eller längre tur så man somnar gott sen). Nu jobbar jag dock T.o.m den 6e april så nästa tur blir den 7e om vädret tillåter :)

Jag brukar vara uppe och köra där sena eftermiddagar samt kvällar.
Om du vill ha sällskap en kväll så säg till.

Tänkte bland annat försöka komma iväg en sväng senare i eftermiddag.

//Calle

Kommande vecka är som sagt kört för mig. Men v därpå så kan jag hänga på en easytur eller två, tre, fyra...

Jag och polaren kommer dra ut nästa vecka på onsdag vid 1700 ungefär! Bara att dyka upop om man är sugen. Vi är rätt kassa än så länge så ni vet!

Tar en tur imorgon vid 18-tiden, cyklar in från mölndalssidan. Kör nog på onsdag också men 17 är lite för tidigt för mig. Hur länge har ni tänkt hålla på Konkret? Kanske kan mötas nånstans på berget isåfall runt 18?

Åker gärna med onsdag (och lite när som helst framöver). Håller ögonen på tråden för mötesplats.

vi bägge slutar lite tidigare idag men vi möter dig där nere kl 1700ändå. Dock startar vi tidigare så vikanske inte kör lika länge som dig.

2 starka cyklister idag som velade bort oss halvt om halvt.. Men vi fann några nya stigar! Nästa tur blir nog på söndag! Annars tittar vi framåt mot nästa vecka!

Senast ändrad:
Planerar att ta en tur i Änggården på onsdag då det ser ut att bli bra väder. Start (något prel.) 1700 vid botaniska.

Tyvärr inte idag. Vi är 2 st som skall ut på söndag i hyffsad tid så man kan komma tillbaka och titta dom sista timmarna på paris Roubaix. Nån som är sugen? Den skall vara sol och storm i byarna!

Fint väder, måste cykla!

Har abstinens efter att varit afc i nästan 2 veckor & tar en sväng i änggården i em.

Tänker någon detsamma kan vi ses utanför kontiki kl 6, jag startar 40 min tidigare från rondellen på toppen av ehrenströmsgatan (tolltorpsdalen).

Jox skrev:
-------------------------------------------------------
> Tänker någon detsamma kan vi ses utanför
> kontiki kl 6, jag startar 40 min tidigare från
> rondellen på toppen av ehrenströmsgatan
> (tolltorpsdalen).

Passar tyvärr inte för mig idag, men jag hakar gärna på någon annan dag!

/pb

Tillbaka
Topp