Vem har bäst anlag?

Vem har bäst anlag?
Fråga: Vem bär bäst anlag?

Svar: Alla dimensioner inräknat, finns det individer som bär bäst anlag?
Ur anlagssynpunkt är individer godtyckliga slumpdragningar från en populationsgenpool. Bortsett från rent mendelska egenskaper som blåögdhet osv. är de flesta egenskaper normalfördelade, styrda av mer än en gen. Individer är ur ett naturhistorsikt perspektiv inget annat än en kontainrar av anlag som ur ett genetiskt evolutionärt perspektiv finns som tillfälliga testbehållare för det som kan tänkas funka framgent. Det är min uppfattning i alla fall. En introduktion i ämnet är R. Dawkins "The selfish gene"

Bilagor

• cheetah.jpg
    cheetah.jpg
    35.1 KB · Besök: 22
Senast redigerad av en moderator:
Vem har bäst anlag?
Orv skrev:
-------------------------------------------------------

> Individer är ur ett naturhistorsikt perspektiv
> inget annat än en kontainrar av anlag som ur ett
> genetiskt evolutionärt perspektiv finns som
> tillfälliga testbehållare för det som kan tänkas
> funka framgent.

Eftersom förutsättningarna hela tiden förändras i tiden och rummet kan ingen generellt vara bäst.

Bilagor

• terminator%20robot.jpg
    terminator%20robot.jpg
    13 KB · Besök: 27
Vem har bäst anlag?
Jag tror de på Skägg-VM:s hemsida har knarkat mest. Jag ser inte en enda bild, varken på bildadresserna eller på hemsidan.

Men den här killen har snygga mustascher:
heavyload.jpg

Vem har bäst anlag?
Wasabi skrev:
<Vem har bästa anlag?

<No no no!

<Rätt svar är den här killen:
<Bild

Bäst anlag, tvivlar jag inte på :-)?

/G

Senast redigerad av en moderator:
Vem har bäst anlag?
Hittade det här:
"De med bäst anlag, bästa motivation, bästa psyke och de som dessutom tränar smartast är VINNARNA, oberoende av om de lyfter sumomark eller håller fötterna smalt."

Källa: Kollozzeum Forum

Edit: Och enligt expressen: "Bäst orgasm vid samlag bakifrån", huruvida det ger bäst anlag förtäljer inte historien...

Vem har bäst anlag?
Skogling skrev:
> Jag trodde det stod anal... ;o)

Jag också. Jag har fått skogling-humor!!! Faaaan också...

:D

Vem har bäst anlag?
Jag firar mitt nyblivna medlemsskap på happy genom att göra ett fullständigt meningslöst inlägg i den absolut bästa tråden och bryter därmed förhudligen mot de flesta regler som finns. Men det får man som nybörjare. Det är ganska intressant det där med att vara ny med någonting när man har uppnått en så pass aktningsvärd ålder som undertecknad. Det kan egentligen bara tyda på två saker; antingen är jag helt fel ute och vill bli något jag inte är, eller så måste jag helt enkelt ha bra anlag. Kanske bäst. Jag har iaf stora lår.

Vem har bäst anlag?
Jag har uppnått den aktningsvärda åldern av nästan 26 år. Ganska gammalt för att nästan vara ny med cykling. Men det kanske bara är jag som tycker?
(Nu blev det OT igen.)

Vem har bäst anlag?
the_TnT skrev:
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Tur man missat den här tråden!
>
> Happysökning på "samlag"?

Som dalmas sitter han väl och gör regelbundna sökningar på Larz Kristerz. Dalarnas finest...

Vem har bäst anlag?
the_TnT skrev:
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Tur man missat den här tråden!
>
> Happysökning på "samlag"?

Tror det var på amöba faktisk. !

Tillbaka
Topp