Vem har flest inlägg här på Happy?

Så menar du?
lindarw_melodifestival298.jpg

/Adam

bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Wasabi skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag ska fan skärpa mig. Hädanefter är det
> > femton inlägg om dagen minst som gäller.
>
>
> Och inga vilodagar.

Bara fler vindagar.

skapa ratiosystem för inlägg, man ska ligga på så högt ratio som möjligt, då e man bäst.
EDIT:för övrigt liknar denna tråd nåt som skapats för att man ska kunna förbättra sitt ratio.

Senast redigerad av en moderator:
kai og boye skrev:
> jag tycker som TigerMale,han äger

Ja det gör han

Asch, efter sommaren var Leo som sagt ifatt mig. Jag var ju offline i 6-7 veckor.

Jag ska nog muta Feffe eller Mattias att köra nån snurra som räknar om inläggen och lägger rätt siffra i profilen. Jag har massa inlägg som är från diverse slutna tillfälliga forum som är raderade nu ju :)

jomper skrev:
> Jag har massa inlägg som
> är från diverse slutna tillfälliga forum som
> är raderade nu ju :)

Ånej, jag trodde dom inläggen ingick i summan.. Nu är det ännu värre alltså.

Markus F skrev:
> Ånej, jag trodde dom inläggen ingick i summan..
> Nu är det ännu värre alltså.

De är med, jomper ville få bort dem för att släppoa förbi Leo...

Kan också förtälja att =David är ett sällsynt illa valt nick om man ska klistra in en massa data i excel för vidarebearbetning :D

the_TnT skrev:
> Sätt ett ' framför så är det text i Excels
> ögon...

Jo, jag gjorde det.

=David är inte bara knepigt i excel. När jag cyklar med honom vet jag aldrig om man ska säga "lika-med-David" eller "är-lika-med-David". Så jag brukar tilltala honom med ett blygt "ehvahetere" i stället, och det blir ofta pinsamt.

oxr skrev:
> =David är inte bara knepigt i excel. När jag
> cyklar med honom vet jag aldrig om man ska säga
> "lika-med-David" eller "är-lika-med-David". Så
> jag brukar tilltala honom med ett blygt
> "ehvahetere" i stället, och det blir ofta
> pinsamt.

Säg "el-grande-gringo-del-diablo-el-toro". Han är den ende i Svearnas rike som lystrar till det tillropet. Det är skitkonstigt.

Grattis Markus. Skönt att se att du är på topp 5.

Vart är graferna, inlägg per dagg, dag med mest inlägg, dag med flest postade bokstäver, antal bokstäver/inlägg och så vidare. Finns ju massa viktig information oms man måste får reda på, speciellt med grafer och trendere.

Flest stavfel per inlägg och flest stavfel per ord borde kunna bli riktigt intressant.

Mr Handley skrev:
> Flest stavfel per inlägg och flest stavfel per
> ord borde kunna bli riktigt intressant.

nrä dte glläer stvafle så rä rBuse ohoatd.

Det skulle vara mycket lättare att göra meningslös statistik om man hade tillgång till mySQL:en direkt ;D

Ja, definitivt. Många inlägg är absolut ingen merit, speciellt inte om signal/brus-ration är dålig..

Min signal/brus-ratio är through the floor, långt ner i källaren liksom. Nästan så jag borde börja kalla mig för TigerMale_2. ;)

oxr skrev:
> =David är inte bara knepigt i excel. När jag
> cyklar med honom vet jag aldrig om man ska säga
> "lika-med-David" eller "är-lika-med-David". Så
> jag brukar tilltala honom med ett blygt
> "ehvahetere" i stället, och det blir ofta
> pinsamt.

Ja, alltså, han är en knepig kille. Jag tänker honom alltid som "är-lika-med-David" även om jag vet att det är något sorts göteborgskt Smajly-David. Jag har inte ens pratat IRL med honom. Jag såg honom under SSWC men sa inte ens hej. Vi kanske borde träffats. Jag vet inte. Jag vet verkligen inte. Han kanske är en riktig tönt, en sån som säger saker som "jag hatar egentligen cykelkultur, jag hänger bara här för att driva med det, för att det är så fånigt". Men jag tror inte det. I think he's one of those goddam old phonys who just want to be horsing around whith all these goddam things just for the hell of it. No kidding. I really think so. Old =David. He's one of these intellectual kids who never talk to you if you don't say anything really phony. But maybe I'm just crazy. I'll swear to god, I am a madman when I'm drunk.

Den här tråden hade jag förträngt...

Kan man få se antal ord per inlägg istället? Det skulle säga mer om substansen hos en viss postare. Speciellt nu när +1-trenden nått happy som länge var befriat från det eländet.

Nu när jag tänker efter vore det fint med bokstäver per ord också, bäst jag skriver hit hårtelefonflaska utifall...

;)

Haha var tråden så gammal, trode jag förtjänade att vara utanför lista 2 pga mitt slappande senaste månaderna. Nu ligger jag nog taskigt till. :)

Tillbaka
Topp