Vem säljer Orange Zero? Intresserad.

_Chrille

Ny medlem
Vem är det som säljer Orange Zero här på Happy.
Undrar om den ramen passar mig,jag e 170cm lång men
har kanske inte växt klart än.

"Annonsör: Christian Vartia", kanske bara kanske och vem vet han har kanske även till och med talat sanning om sitt telefonummer...

Hursomhelt har jag träffat killen ett par gånger, men "känner" väl honom inte, hursomhelst mycket trevlig.

För 170cm (och lite mer därtill) är den säkert kalas! Jag personligen avskyr korta hojar och sedan är jag 188, så för mig är den inget.

"chrilla" heter han på forumet, vet inte hur ofta han kollar här - kan ju prova pm, men ringa är mycket trevligare. :-)

Trailmaster skrev:
-------------------------------------------------------
> Tror att cykelcity säljer Orange

Visst gör dom det, men Orange har slutat med trialramen Zero (kvar finns dock SubZero, freerideramen - "helt" annan grej). Den (Zero) kostade väldigt mycket när den såldes och var väl inte värd dom pengarna (närmare 10k?), jämfört med andra ramar (har jag hört :-).

Oavsett så är det väl en bra ram om man gillar oldschool geo:n, samt vill kunna köra med sadel och priset på den beggade är riktigt bra (vill även minnas att skicket var kanonfint när jag så den sist). Borde kunna vara riktigt allround, samt även till skillnad mot andra trialhojar inte vara en plåga att cykla en mil med pga det raka och ändå relativt normala sadelröret - kul om man vill ta sig en bit för egen maskin.

Tillbaka
Topp