Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan va ni har det bra.Visa bilaga 784550Visa bilaga 784551Visa bilaga 784552Visa bilaga 784553Visa bilaga 784554Visa bilaga 784556Visa bilaga 784557Visa bilaga 784558
Lite blandade bilder från igår och idag.
Sovplats i ett garage, Kühthai Dam, bergsmiljöer, en så sjukt fin nedförsbacke som visade sig vara avstängd och en skitsur förman tyckte vi skulle ta en mtbled förbi avstängningen. Han såg väldigt skadeglad ut och efter 200m förstod vi varför. Det var segt att gå/släpa med cykeln över det.
Hm, undrar om du inte behöver ringa supporten för att fixa det.Igår befann vi oss i 3 länder. Idag har vi anlänt till Frankrike. Jag blir riktigt mentalt trött på vilket språk jag ska använda i affärer.
Min mobilsurf har gett upp och jag lyckas inte få igång det trots en 20gb bump. Och när jag försöker ringa supporten får jag ett felmeddelande där jag uppmanas ringa supporten.
Ska sova på hotell inatt och ska försöka lösa detta då.
Tyskland försöker leva upp till franska bageriers goda rykte. Mätt blev jag!
Vet inte vad något av dom är.Ah, jag ser Taschen. Men ingen Wuppi?
Vet inte vad något av dom är.
Inte ens efter jag frågade vad vissa saker var fick jag ett svar jag förstod. Engelska är verkligen inte ett andraspråk utanför storstäderna.
Knappt i heller. Vid ett kaffestopp i Frankfurt kom en herre fram och började prata om Stockholm, jag hade klubbtröjan på. Han snackade oavbrutet i 5min på tyska, skämtade och skrattade gott åt sina skämt. Fantastiskt roligt.
Men du är säker på att mannen på bilden är vid liv? Ser ut som att någon form av rigor mortis inträtt.Parkeringsgarage ftw. Ytterligare en natt i ett låsbart utrymme. Visa bilaga 785266
Tyskland försöker leva upp till franska bageriers goda rykte. Mätt blev jag!
Visa bilaga 785265
Ingen risk att man går ner i vikt på denna resan..
Ikväll har vi intagit ett riktigt 5* lyxhotell. Med alla dom senaste moderniteterna man kan tänka sig! Visa bilaga 785732

Mer på det ämnet. Samtidigt som man pyramiderna i Egypten byggdes så levde det fortfarande mammutar.Coolt.
Finns mycket sånt där mindfuck tidsmässigt genom historien
På det ämnet för tråden: det är längre i tid mellan pyramidbyggandet i Giza och Germanicus härjningar (som våra glada cyklister följer fotspåren av) än det är från Germanicus tills idag.Mer på det ämnet. Samtidigt som man pyramiderna i Egypten byggdes så strövade det levde fortfarande mammutar.
Haha. Egyptiska historiker på Cleopatras tid studerade gamla Egypten. Tiden mellan Cleopatra och mobiltelefoner är kortare än mellan Cleopatra och pyramiderna.Mer på det ämnet. Samtidigt som man pyramiderna i Egypten byggdes så levde det fortfarande mammutar.
är närmre i tiden tillän den är till dagens musik.
Med nog med sånt. Hur går det med cyklandet?
Är detta kanske en Mammut?Mer på det ämnet. Samtidigt som man pyramiderna i Egypten byggdes så levde det fortfarande mammutar.
Det där är en nyligen upptinad ullig mammut. Hittad i ett parkeringsgarage i norra europa.
Man antar att Mangutten precis vaknat ur is-sömnen för att kunna fotaDet där är en nyligen upptinad ullig mammut. Hittad i ett parkeringsgarage i norra europa.