Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Passa på, det är förbjudet i Sverige
Visa bilaga 785920
Visa bilaga 785921
Visa bilaga 785922Visa bilaga 785923
Svårt att fånga på bild hur otroligt stora öppna ytor det är. Enorma hav av gräs. Och platt, har aldrig cyklat genom ett så platt landskap förut. Har 139hm totalt idag, på 236km.
Visa bilaga 785920
Visa bilaga 785921
Visa bilaga 785922Visa bilaga 785923
Svårt att fånga på bild hur otroligt stora öppna ytor det är. Enorma hav av gräs. Och platt, har aldrig cyklat genom ett så platt landskap förut. Har 139hm totalt idag, på 236km.
Alla städerna ser ju väldigt lika ut. en liten kanal, små broar och smala höga hus.Ah, två städer där jag har bott!
Och 139 höjdmeter låter som mycket.
Nederländerna är riktigt fint! Visa bilaga 786168
Har lite svårt att släppa att detta är sista dagen. Mindre än 50km kvar.
Eller bara ta cykeln hem till Stockholm från målgången?Ett varv till?
Nederländerna är riktigt fint! Visa bilaga 786168
Har lite svårt att släppa att detta är sista dagen. Mindre än 50km kvar.
Han var ju söt när han var litenHipp hipp hurra @FastnavVisa bilaga 786075
DET ser man fram emot!
Tappade ju bort mitt nationella id under resan, nu ska jag passera Schiphol imorgon. Vågar jag chansa eller ska jag fixa ett provisoriskt pass?
Skjortan
Alla kommer ihåg en fegis, och det vill man ju inte bli ihågkommen som.Och ingen kommer ihåg en fegis.
Nästan 80000 kcal. Då kan du unna dig en extra bulle på fredagsfikat![]()
Mähhh, jag har läst på Happy att det ska vara snustorrtTur jag gjorde rent och fyllde ratchet med nytt fett..
Om du vill spara 6g på bakhjulet, absolut! Jag tänkte det lilla får jag unna migMähhh, jag har läst på Happy att det ska vara snustorrt![]()
Håller med, mest en markering mot en användare som gång efter gång hävdar torrt så att alla har tröttnat att rätta.Om du vill spara 6g på bakhjulet, absolut! Jag tänkte det lilla får jag unna mig
Om någon vill kika på mer
Hur sammanfattar man 16 dagars cykling i en RR? När jag kikar igenom alla bilder så är det så många platser som var helt fantastiska där och då. Lukter, ljus, känslan i kroppen och spänningen +ANNAT. Idag skulle jag kunna lägga två bilder som är tagna med en veckas mellanrum bredvid varandra och vara övertygad om att dom är i följd.