Vicini

Vicini

Vicini

Bilagor

• Screenshot_20250706_115728_Gallery.webp
    Screenshot_20250706_115728_Gallery.webp
    66.5 KB · Besök: 83
  • Screenshot_20250706_115721_Gallery.webp
    Screenshot_20250706_115721_Gallery.webp
    316.2 KB · Besök: 89
Vicini
Jag har verkligen noll koll, vill gärna bli av med båda cyklarna som jag har, ska knäppa bättre kort och försöka få till ett inlägg, stort tack!!! 😃

Vicini
Snygg!!! Flaskan i original höjer definitivt värdet lite även om den ser ut att frasas sönder om man skulle klämma på den lite för hårt.

Vad är det för storlek på ramen, och var i Sverige finns den?

Vicini
HAHA du kan få den gratis! 🤣 ska mäta senare så skriver jag, den finns i Västernorrland.
Flaskan eller cykeln? 😂 Om du inte redan har koll på hur du mäter (antar eftersom du nämnde att du inte ärvde intresset för cyklar), så mäter du såhär:
IMG_9206.webp

Ibland står det någon siffra på ramen också. Typ 52, 54 osv. Står för tex ”52 cm”.

Tyvärr är Västernorrland lite för långt för mig oavsett men den var riktigt snygg! Fräsig på ett retrosätt och verkar vara i bra skick.

Vicini
Ramen är rätt för en entusiast. Gruppen (växlarna) är fina men lite för nya för typ Eroica. Jag skulle tippa på att du kan få typ två, tre tusen på blocket. Kanske mer om du har ett fint hjulpar till den.

Vicini
Ramen är rätt för en entusiast. Gruppen (växlarna) är fina men lite för nya för typ Eroica. Jag skulle tippa på att du kan få typ två, tre tusen på blocket. Kanske mer om du har ett fint hjulpar till den.
Nu är det ju också amatörer som scannar av blocket för att köpa nåt fräsigt, som inte kan något om gamla växlar eller vad som är original eller inte. Kan se den gå för 4000 också. Men då finns det en viss risk att den huserar hos någon ung up and coming marknadsnisse på Södermalm och är konverterad till single speed någon månad senare, vilket gör lite ont i hjärtat såklart.

Vicini
Nu är det ju också amatörer som scannar av blocket för att köpa nåt fräsigt, som inte kan något om gamla växlar eller vad som är original eller inte. Kan se den gå för 4000 också. Men då finns det en viss risk att den huserar hos någon ung up and coming marknadsnisse på Södermalm och är konverterad till single speed någon månad senare, vilket gör lite ont i hjärtat såklart.
Ja, inte otroligt. Den är ju i fint skick. Jag såg dn liknande ram fast från Olmo gå för 1500 igår på Tradera. Den var utan komponenter förutom ett campa vevlager.

Tillbaka
Topp