MalinBirberg
Medlem
Vicini
Skulle uppskatta om någon vet vad man kan begära för en 80 tals Vicini?
Mvh Malin
Mvh Malin
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bilder på den, gärna detaljer också såsom komponenter och ev dekaler som säger vilka rör den är byggd av.Skulle uppskatta om någon vet vad man kan begära för en 80 tals Vicini?
Mvh Malin
Bilder på den, gärna detaljer också såsom komponenter och ev dekaler som säger vilka rör den är byggd
Jag har verkligen noll koll, vill gärna bli av med båda cyklarna som jag har, ska knäppa bättre kort och försöka få till ett inlägg, stort tack!!!Jag har noterat att det alltid bara är en tidsfråga innan det dyker upp en tråd men "vad är min cykel värd" eller "vad skall jag sälja min hoj för"-rubrik. Klart vanligast är det när någon vill antingen göra reklam för sin hoj förutom på Köp & Sälj eller faktiskt har noll koll på vad deras hojar är värda och verkligen behöver råd, eller bara har en morbid nyfikenhet på hur mycket de egentligen har förlorat på sina inköp...
;-)
Nåväl, JAg har gjort det enkelt för alla för all överskådlig framtid nu, bara posta en bild (obligatoriskt)på din hoj som du vill ha värderad här med full...
- Patrik Clifford
- campagnolo colnago ex 5 mtb racercykel retro samlingstråd scott scott g-zero trek ex trek fuel värdering
- Svar: 2,928
- Forum: Sveriges trevligaste cykelforum
HAHA du kan få den gratis!Snygg!!! Flaskan i original höjer definitivt värdet lite även om den ser ut att frasas sönder om man skulle klämma på den lite för hårt.
Vad är det för storlek på ramen, och var i Sverige finns den?
Flaskan eller cykeln?HAHA du kan få den gratis!ska mäta senare så skriver jag, den finns i Västernorrland.
Nu är det ju också amatörer som scannar av blocket för att köpa nåt fräsigt, som inte kan något om gamla växlar eller vad som är original eller inte. Kan se den gå för 4000 också. Men då finns det en viss risk att den huserar hos någon ung up and coming marknadsnisse på Södermalm och är konverterad till single speed någon månad senare, vilket gör lite ont i hjärtat såklart.Ramen är rätt för en entusiast. Gruppen (växlarna) är fina men lite för nya för typ Eroica. Jag skulle tippa på att du kan få typ två, tre tusen på blocket. Kanske mer om du har ett fint hjulpar till den.
Ja, inte otroligt. Den är ju i fint skick. Jag såg dn liknande ram fast från Olmo gå för 1500 igår på Tradera. Den var utan komponenter förutom ett campa vevlager.Nu är det ju också amatörer som scannar av blocket för att köpa nåt fräsigt, som inte kan något om gamla växlar eller vad som är original eller inte. Kan se den gå för 4000 också. Men då finns det en viss risk att den huserar hos någon ung up and coming marknadsnisse på Södermalm och är konverterad till single speed någon månad senare, vilket gör lite ont i hjärtat såklart.
Hjulen är runda med en puck i mitten, varifrån en massa långa virknålar sticker ut åt alla håll.Kan fota hjulen och växeln sedan, jag har absolut ingen aning då jag ärvt den efter min pappa. Ärvde inte hans intresse för cyklar & delar tyvärr![]()
Jag tror nog att TS vet hur ett cykelhjul ser ut!Hjulen är runda med en puck i mitten, varifrån en massa långa virknålar sticker ut åt alla håll.