[video] Kvarntorpshögen med lite nya varianter

carl-pedal

Aktiv medlem
Det var så askul idag att köra lite på vår fina slagghög!

Någon har varit och grävt lite nya linjer med hopp som man måste ha lite fart i för att sy ihop linjen. Skitkul!

Stackars Micke landade kort och böjde framfälgen och tömde däcket samtidigt. Lite mörbultad men lika glad som vanligt!

GOPR6910.JPG

I slutet kom Niklas på att vi borde ha en topfartssträcka som man kan passa på att maxa varje gång man är på högen. Det var en kanonide! Så ett 5 sekunders segment på strava ligger där och väntar. Gäller bara att bromsa i slutkurvan för det är rätt löst underlag.

Film då:

Edit: jag glömmer alltid hur man bäddar in film... Samma gäller sängen

Senast ändrad:
Det ser så lätt ut när ni kör! Den där högen börjar nå legendariska mått :) Snart så..

Grymt kört! Kul med en maxfartsträcka!

Är det nån som har vägarna förbi Örebro och är sugen att bli visad roliga och snabba stigar på högen så är det väl bara att hojta till. Annars kanske en häppyrajd till hösten skulle passa, det är aldrig dåligt före där.

Ha nu har jag fått interner så jag kunde se film. Å fan det är så roligt där klart vi fixar ett happyride där det måste vi ju bara :-) nästan så att jag blir lite avis på er men drinkar är ju gott det med å motorbåt ;-)

Ser fram emot en happyride på högen, ser jäävligt kul ut!

Gillar verkligen ditt styre! man får högre maxspeed med lite chock-rosa!

Aggressor skrev:
-------------------------------------------------------
> Ser fram emot en happyride på högen, ser
> jäävligt kul ut!
>
> Gillar verkligen ditt styre! man får högre
> maxspeed med lite chock-rosa!

Haha, jo så är det! Tur att jag har matchande handskar för att få högre maxspeed nästa gång.

Tillbaka
Topp