[Video] Singlespeed SM 2018 - Vetlanda

Redan färdig med videon? ?

Tjena!

Menar du för SSSM 2019? Den ligger på lut tills det är dags för SSSM 2020(1)

Edit: Haha! Den har studsat upp som en tråd idag, hur f-n gick det till? Är det så att det blir en tråd när någon kommenterar första gången.. ?

Senast ändrad:
Tjena!

Menar du för SSSM 2019? Den ligger på lut tills det är dags för SSSM 2020(1)

Edit: Haha! Den har studsat upp som en tråd idag, hur f-n gick det till? Är det så att det blir en tråd när någon kommenterar första gången.. ?
Lite skumt men så kanske det är. Har ett svagt minne av jag redan sett den.

@Mejten - nästa SSSM är i Arvika, förhoppningsvis till våren. Annars traditionellt i höstsol runt månadsskiftet september/oktober.

@Kneecap - jag vill se filmen nu! Hade så fullt upp med att arrangera förra året att jag knappt hann med att vara mentalt närvarande.

@Mejten - nästa SSSM är i Arvika, förhoppningsvis till våren. Annars traditionellt i höstsol runt månadsskiftet september/oktober.

@Kneecap - jag vill se filmen nu! Hade så fullt upp med att arrangera förra året att jag knappt hann med att vara mentalt närvarande.

Tjena!

Ska se vad vi kan göra åt det. Har inte så mycket tid över då vi håller på och flyttar. Men kanske som julklapp?

Men hahaha den här hade jag missat. Jävlar va stel jag är ser man vid prisceremonin... brutet revben i ryggen...
Så nu när den här tråden är väckt igen kommer såklart SSSM 2020(1) upp på agendan igen.
Vad händer Jansson??

Pga. orsaker så kommer jag tyvärr inte att orka med att arrangera SSSM. Yttre faktorer och så har jag blivit gammal och sliten, ledsamt men sant.

Vi får ta ett snack behind the scenes så får vi se vad det kan bli.

Pga. orsaker så kommer jag tyvärr inte att orka med att arrangera SSSM. Yttre faktorer och så har jag blivit gammal och sliten, ledsamt men sant.

Vi får ta ett snack behind the scenes så får vi se vad det kan bli.
Knytkalas och gemensam markeringshjälp innan duger åt oss. Minimal insats men varmt välkomnande så kommer vi.

Tillbaka
Topp