Viktbögtråden
Supertramp verkar vara ha fått för sig att just jag har något slags helhetsansvar för alla inlägg på happy, och bara för att jag säger vad jag tycker i en fråga så måste jag av någon oklar anledning alltid ta strid för detta i alla sammanhang. Den som är lite vettig inser snabbt att det är helt orimligt, och speciellt intressant är det ju att denna typen av invändningar ofta kommer från de som själva inte direkt gör så mycket åt de som de med emfas tycker att någon annan ska ägna sig åt. Men då jag förstås inte tror att det gäller i Supertramps fall ser jag fram emot att se honom ta sig an detta problem som uppenbarligen ligger honom varmt om hjärtat. Go get them tiger!
Men tyvärr antar jag att syftet inte är att göra något bättre, utan endast att på ett ganska aggressivt sätt försöka sätta dit mig. Jag antar att jag har trampat på någon öm tå någon gång i någon tråd någon gång. Det är bara att beklaga och hoppas dessa utbrott på mig i diverse trådar kan stilla hämndbegäret en smula så vi kan gå vidare från detta ganska barnsliga beteende.
Apropå att ha stake, som uppenbarligen är en viktig egenskap:
Men tyvärr antar jag att syftet inte är att göra något bättre, utan endast att på ett ganska aggressivt sätt försöka sätta dit mig. Jag antar att jag har trampat på någon öm tå någon gång i någon tråd någon gång. Det är bara att beklaga och hoppas dessa utbrott på mig i diverse trådar kan stilla hämndbegäret en smula så vi kan gå vidare från detta ganska barnsliga beteende.
Apropå att ha stake, som uppenbarligen är en viktig egenskap: