Vilka är ni?

Vilka är ni?
Mathias:

Nej jag menade inte Tobbe, tror knappast det är en kille på den bilden, men jag kan så klart ha fel!

Men ärligt talat så tror jag inte det ;-)

Försökte lägga en länk till den bild jag menade men det funkar inte :-(

Bosse

Vilka är ni?
Lonewolf Skrev:
-------------------------------------------------------

>
> Appropå det ämnet vem är tjejen vars dito man ser
> bland Happybilderna på första sidan, gult linne
> och svarta brallor??
>

Menar du denna :
pic60.jpg

Vilka är ni?
Jepp just den menade jag!

Sen vore det kul med fler bilder på mtb åkande tjejer för balansens skull, det där är nog den enda med en tjej på och vi har ju en del tjejer på forumet ändå!

Vem vet det kanske skulle bli ännu fler om en "ny" tjej kollar in sidan och ser nästan utesllutande bilder på killar och tycker att det känns för grabbigt och inte reggar sig därför, bara en tanke.

Tycker fortfarande att det ska vara bildtext med namn (nicken räcker) så man vet vem det är ;-)

Bosse

Vilka är ni?
Jepp jag såg det i listan ;-)

Hade mina misstankar att det var det men säker var jag inte, sen tyckte jag att Simon(Simona) var med i listan också så det var ju iaf två tjejer med ;-)

Bosse

Vilka är ni?
Vi militanta manschauvinistiska maskulinister skulle gärna åxå se en lite mer balanserad fördelning av bilder på män och kvinnor här på happy.

Som det är nu känns det som om det manliga könets framställs som billigare och bildkåtare än det kvinnliga och det tycker vi är helt fel. Speciellt eftersom dom flesta bilderna på män visar dom i kläder som inte lämnar något till fantasin och ger signaler till andra män att vi måste se ut så där.

Vi är män och inte en leksak i tight förpackning!

Vilka är ni?
=David Skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi militanta manschauvinistiska maskulinister
> skulle gärna åxå se en lite mer balanserad
> fördelning av bilder på män och kvinnor här på
> happy.
>
> Som det är nu känns det som om det manliga könets
> framställs som billigare och bildkåtare än det
> kvinnliga och det tycker vi är helt fel. Speciellt
> eftersom dom flesta bilderna på män visar dom i
> kläder som inte lämnar något till fantasin och ger
> signaler till andra män att vi måste se ut så där.
>
>
> Vi är män och inte en leksak i tight förpackning!
>
>
>
>
>
>
> Mvh David
>
>
>
> - The more I learn, the more I realize how much I
> don't know -
>
> - Happy är en dokusåpa -

haha, det är humor, liksom din profilbild =)

Vilka är ni?
Jag åker taxi från Bromma flygplats in mot stan två-tre gånger i veckan strax efter 8 på morgonen. Jag ser ofta en kille på en Kona som cyklar mot Stockholm oavsett väder. Nån som känner igen sig?

Mangan

Vilka är ni?
Kommer (förhoppningsvis) att cykla till och från jobb fr.o.m. Maj, 1,3 mil enkel resa.
LIgger för tillfället i hårdträning med spinning för att få upp konditionen så jag ska orka ;)

Cyklar på en Nishiki Pinnacle

Sen blir det en hel del tid i skogen på fritiden

//GawD

Tillbaka
Topp