Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Zooltrix skrev:
-------------------------------------------------------
> Hmm, nu blev jag sugen på lite nya däck för
> stökcykling. Frågan är hur mycket marginal man
> behöver ha kvar mellan däck och ram/gaffel?
>
> //Martin
Bak går mitt BB emot framväxeln när man kör på lillklingan och baksvingen flexar. Kollade manulen för ramen och där står att 2,2 e max. Skall kolla på den nya XT växeln som kommer nu i Juni som e vinklad om det kan hjälpa. Kanske går att bock eller vinkla den...? Så ta inte för givet att det funkar.
Får nästan omvärdera mina Fat Albert efter kvällens tur. Har hittat exakt det däcktryck som passar bäst ihop med mig och min hoj (förmodligen inte samma för er andra så jag struntar i att skriva trycket). Det var grepp precis överallt, trots ett minst sagt fuktigt Torrekulla och klättringarna gick skitbra.
Kan alltså numera sortera in Fat Albert på delad förstaplats med Nokian NBX.
Fick precis hem beställningen! Allt var med och fort gick det, 2 arbetsdagar! Jag är riktigt imponerad över service och pris, det var inte sista gången jag handlade av actionsports.de. Nu måste jag bara ut å pröva...
Leo skrev:
-------------------------------------------------------
> plumse skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kan alltså numera sortera in Fat Albert på
> delad
> > förstaplats med Nokian NBX.
>
> Du kan lyfta upp den till ren förstaplats, då du
> inte kommer att tappa sidodubbarna på bakdäcket.
> :-)
>
> /Leo
Sådär Leo, då är det gjort!
Dillen, hoppas du blir nöjd för annars har vi av misstag råkat lura dig. Rapportera gärna vad du tycker när du testat däcken =)